Ga naar inhoud

Red Dragon is nu ook mod van dit forum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij deze wil ik gelijk even van de mogelijkheid gebruik maken om te zeggen dat ik de komende tijd minder aanwezig zal zijn omdat ik het erg druk heb met andere zaken. Dit is de reden dat Red Dragon nu ook mod is. Natuurlijk blijf ik in dit forum zitten, alleen zal mijn bijdrage in de topics beperkt zijn en zich voornamelijk richten op technische zaken rond 3D in het algemeen. Bijvoorbeeld een uitbreiding van de FAQ met de verschillende 3D technieken die we tegenwoordig kennen. Daarnaast zit ik te denken aan een nederlandstalige 3D dictionary die uitgebreider is dan wat je op het net aantreft omdat die eigenlijk van een behoorlijke basis kennis uitgaat.
Link naar reactie
[quote:6eab4803fc="teacher"]congrats! Heb je van je social-life genoten toen het nog kon? t.[/quote:6eab4803fc] Me vriendin leest dit ook net. die vind het allemaal wat minder. ;) [quote:6eab4803fc="Bockempiep"]Gefeliciflapstaart Rode Draak!!! :D Hoe voelt dat nou, zo'n promotie? Ga je nou iedereen eruit knikkeren die je niet mag? :roll: Ik wens je vele leerzame Topics toe (slijm slijm kwijl) :D[/quote:6eab4803fc] Ik heb een zwart boekje gekocht vandaag. daar zet ik alle namen in. Als je daar in staat is het niet best ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...