Ga naar inhoud

snap niets van die benchmark?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Wie legt mij het volgende uit: Dit is mijn systeem Amd xp 2100+ 512 DDR Ram Moederbord Asus a7v8x grafisch Asus GF4 9280 128 mb iiyama 17 inch 704utc monitor Ikke natuurlijk hartstikke blij met mijn nieuwe systeempje en alles goed gezet in de bios maar als ik bechmark 2001se draai krijg ik maar een score van 7930 en dit met de drivers van nvidia 40.72. Volgens mij moet dit veel hoger kunnen maar wie weet het antwoord op dit probleem? Alvast bedankt voor de moeite grtz jd
Link naar reactie
/ Leo, ik zou de drivers even opnieuw downloaden, kan zijn dat ze verkeerd zijn gedownload... /jd28 Je kan bij voorkeur Windows Systeem herstel uitzetten, als je verder geen grote veranderingen gaat verrichten waarbij je toch de zekerheid wil hebben terug te kunnen gaan naar naar een herstelpunt. (configuratiescherm, systeem, systeemherstel) Systeemherstel neemt namelijk een flinke hap uit de prestatie... Met een bios update of drivers voor je moederbord zou ik wachten tot wanneer niks anders 'helpt', dit zijn redelijk grote veranderingen en niet altijd even veilig te doen... Edit: http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp?l1=1&l2=10&l3=21&mid=1 Vind je alles van je moederbord... De nieuwste VIA 4 in 1 drivers vind je op: http://www.viaarena.com/?PageID=2
Link naar reactie
ik had er eerst andere drivers op staan maar die heb ikeerst verwijdert voor dat ikde nieuwe instaleerde dus daar kan het probleem niet aan liggen denk en kan ik het systeem herstel gewoon op 2% zetten. Dan nog het volgende: waar kan ik kijken voor de fsaa en die andere instellingen want dat zegt me dus helemaal niets help help help
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...