Ga naar inhoud

Hercules 3d prophet 9700 pro met 400 watt voeding!!!


Aanbevolen berichten

Hallo Alemaal Ik wilde eerst de GeforceFx aanschaffen maar ik ga toch de Hercules 3d prophet 9700 pro kopen. Nu heb ik in mij systeem een 300 watt voeding zitten maar ik heb een vermoeden dat dat niet genoeg is, ati kaarten slurpen wat meer power als nvidia werd mij laatst verteld. Dus vraag ik me af of ik 100 watt hoger zal gaan., dus dat ik een 400 watt voeding heb. Ik heb overigens een 2,53 ghz ik weet niet of dat nog uitmaak en een 7200 hd. Greetz Mob :lol:
Link naar reactie
[quote:d08c731649="MobFigure"]Ja ik moet eerlijk bekennen er kan geen dure voeding meer af misschien over 2 maanden ofzo. :oops: Maarja zal 400 watt ook nog krap zijn? Ik wil gewoon tijdelijk een qtec voeding kopen, daarna zie ik wel verder. Wat in je systeem zijn stroomvreters?[/quote:d08c731649] Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik persoonlijk een beetje dom. Ruim 400 Euro aan een videokaart uitgeven en dan het risico lopen op een instabiel systeem, spaar dan even door. je heb al een 420watt CWT voeding voor 69 euro. Bezuinig alsjeblieft niet op een voeding. Q-tec maakt matige voedingen en de Radeon 9700 pro Eist een zware en stabiele voeding, dadelijk heb je alles bij elkaar en moet je alsnog een nieuwe voeding kopen omdat het niet stabiel loopt. ben je dubbel geld kwijt. maar ja je moet het zelf weten.
Link naar reactie
Ja die antec lijkt me inderdaad een mooie voeding maar is het ongeveer evengoed als enermax of is het beter of misschien slecht. ik zag de vilgende link [url]http://www.enermax.nl/f_power.htm[/url] die is dus noiseless en ook wel interesant. Ik zie nergens db getallen staan zowel bij die antec als deze enermax niet. Greetz Mob
Link naar reactie
[quote:14b5138966]Antec Low Noise Technology substantially reduces overall system noise. Using an advanced temperature response system the power supply fans run at the lowest speed appropriate to load and conditions. This system achieves optimum balance between necessary cooling and noise reduction. Dedicated Fan Only connectors allow TruePower power supplies to control and monitor the speed of up to three case fans. The connected case fans will then operate at lower speeds until more cooling is needed.[/quote:14b5138966] Dat is het enige wat ze er over vermelden ja en dat is niet echt doe bedoeling dat ie pas stiller wordt als ie langzamer draait ik ga denk ik toch kijken naar enermax die bijna noiseless is als hij op volle toeren staat. Greetz Mob
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:97287b8c62="Red Dragon"]De CWT 420 watt is erg goed en stabiel. hij is niet stil. dan zit je in een hoger prijsklasse. een stille 400+ voeding is: Antec true power 430 watt. maar daar betaal je zo'n 105 euro voor. Ik zou gewoon voor de CWT gaan zoveel kabaal maakt ie ook weer niet.[/quote:97287b8c62] Die CWT 420 Watt heb ik dus. Nou, zo bijzonder is 'ie niet. Layout is sowieso beroerd: air intake zit niet op de goede plek. Wat geluid betreft valt 't mee, 't kan erger.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...