Ga naar inhoud

Nieuw 3Dkaart + monitor?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik erger me dood aan de hoeveelheid fps ik bij spellen als Counter-Strike heb. Daarom wil ik een nieuwe videokaart kopen. Mijn PC: - Pentium Celeron 733 mhz - 256 SDram - Ati Rage Fury videokaart 32 mb Ik wil niet meer dan ongeveer 120 euro betalen aan een kaart, voor het eventuele geheugen niet meer dan 60 euro. Graag wil ik jullie oordeel horen over welke kaart het beste bij mijn pc past. Ik heb een adi provista monitor van 14" , dus is die misschien ook aan vervanging toe? Wat is een goedkope en goede monitor? Alvast bedankt voor de hulp :)
Link naar reactie
128mb is niet echt itteressant in dit geval een kaart word niet sneller als ie meer geheugen heeft. (in sommige gevallen wel) maar om antwoord te geven De Ati Radeon 9000 is zowel als 64mb en 128mb kaart verkrijgbaar dat geld ook voor de Ati Radeon 8500. Met jou systeem heeft het niet veel zin om extra geld uit te geven voor een 128mb kaart omdat je op jou pc toch geen verschil zult merken.
Link naar reactie
Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken, diegene die dat heeft gezegd weet niet waar ie over praat. 256mb is voor jou pc voldoende. alleen UT2003 heeft wat aan 512mb Als je een compleet nieuwe pc zou gaan kopen dan zou ik wel voor 512mb kiezen maar dat is nu niet aan de orde. Om je nog maar gerust te stellen: een Ati Radeon 9000 werkt prima met jou pc en 256mb sdram :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...