Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb echt een vaag probleem.Ik heb een pointofview gf3 ti 200/128 mb.Ik heb vandeweek een clean install gedaan,alles geupdate,maar nu doet zich het volgende voor:Als ik de 30.82 driver install en ik doe in dxdiag d3d testen,dat zegt ie dat ik een toets heb aangeraakt en test ie niet meer verder :-? .Dit houdt dus in dat ik dan helemaal geen game kan spelen!!!! :cry: Dit probleem heb ik ook met de 40.72whql drivers,maar niet met de standaard winxp driver(ik geloof dat dat 29.58 is).Wie weet wat het zou kunnen zijn??? ps:Ik heb ook directx 8.2 al enkele keren geinstalleerd,voor de format had ik daar geen prob mee,maar ik moest f formatteren,want ik had een of ander vaag proggie ged/l om mijn pc wat sneller te maken,en die had mijn hele systeem onstabiel gemaakt.Ookal is t winxp,zelfs daar kom je niet onderuit om eens in de zoveel tijd f een clean install te doen. greetz
Link naar reactie
Ik vind dit een merkwaardig verhaal. krijg je als je een game start ook een error? DirectX 8.2 bestaat niet. wel 8.1 en 8.1b en DirectPlay8.2 maar dat is geen DirectX 8.2 Voor een goed werkend windows XP heb je geen andere DirectX nodig. de DirectX 8.1 die standaard in WinXP zit volstaat Probeer nog een keer de driver te instaleren zoals in de FAQ beschreven staat.
Link naar reactie
Nope,ik krijg geen error,de game springt naar mijn taakbalk,klik ik erop,dan gaat de game omhoog,en valt gelijk weer terug naar mijn taakbalk.De enige manier om m dan af te sluiten is via windows task manager.Wat ik al zei,als ik wil testen,dus naar dxdiag,dan display en dan test d3d,dan zegt ie dat ik m heb geannuleerd dmv een toets aanraken,terwijl ik niets aanraak :-? .Ik z3ei al,dit is heel erg vaag p.s,je hebt gelijk wat betreft dx 8.2,maar hij geeft t toch echt aan in dxdiag dat t 8.2 is
Link naar reactie
hier ben ik dan weer na een aantal dagen :D .Het probleem is nog steeds niet opgelost,ik heb weer s een format gegeven en draai nu op win 2000 pro.Ook hier heb ik hetzelfde probleem :evil: .De ene keer start ie op en doet ie normaal,de andere keer moet ik meerdere keren rebooten voordat ik d3d werkend krijg.Ik ben f verder gaan spitten en ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem,op http://gathering.tweakers.net/ en dan via de meest rechtse zoekfunctie,op d3d of directx zoeken en dan vind je ong 54oo posts!!!!!!!!!! :-? Maar wat schetst mijn verbazing,er is niet echt een oplossing,en als er al een oplossing gegeven wordt dan zegt met format c,welke ik nu in 2 weken tijd al 2x heb gedaan,en het probleem is er nog steeds.Wie o wie kan mij helpen,ik heb in elk geval al een mail gestuurd naar de winkel waar ik mijn pc gekocht heb,misschien weten zij wat t is. wordt vervolgd p.s. pc is niet meer overgeclocked greetz van een gefrustreerde gamer :wink:
Link naar reactie
probleem is verholpen.het was dat ....msn 5.0 die er voor zorgde dat mijn systeem t niet lekker deed.Ik kwam daar vanavond achter,na ettelijke keren format c en nwe partities aanmaken,bios geflashed en noem maar op.Dat t dat tering programma was zou ik nooit hebben geweten,totdat ik alles stuk voor stuk instalde en elke keer dxdiag deed.Microsoft zuigt steeds meer,wat een stelletje ... programmeurs hebben ze daar :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...