Ga naar inhoud

Overklokken ATI Radeon Mobility?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb enkele maanden geleden een Medion laptop gekocht bij de Aldi(2Ghz P4). En het ding bevalt me geweldig. Omdat het grafisch net iets sneller mag (het blijft een laptop), zit ik eraan te denken om de grafische kaart te overklokken. Alleen heb ik helaas geen idee van de risico's op dit gebied. Is het risicovoller dan met een gewone pc? Wordt de koeling een groot probleem? En als het dan al acceptabel is, in welke mate is het overklokken dan verstandig? (hij draait standaard op 143Mhz) Heeft iemand hier meer verstand van?? :-?
Link naar reactie
Ook ik heb hier helaas geen ervaring mee. ik heb nog nooit een laptop overklokt. wist niet eens dat dat ook al kon.. maar goed, ik heb het met Hu'uruun eens. Ivm het hitte probleem wat je krijgt bij overklokken lijkt het mee niet zo'n goed idee omdat met een laptop te doen. Je kan het echter altijd proberen, als hij dan te warm word of onstabiel weet je hoe laat het is
Link naar reactie
[quote:2899d44c9b="Hu'uruun"]Overklokken ATI Radeon Mobility? :roll: Hehheh, volgens mij is dat een Radeon 7000, ben er niet zeker van. Had mijn vader ook in zijn Laptop zitten, waarvan de 3d kaart ook getypeerd werd als 'Radeon Mobility'[/quote:2899d44c9b] de vraag is helemaal niet zo raar hoor weet je wel hoeveel verschillende Ati Radeon Mobility's er zijn? nee zeker? sowieso: Ati Radeon 7000, 7500 en 9000
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...