Ga naar inhoud

Tft - Geforce 4200 en Carma spel


Aanbevolen berichten

[quote:bd9abb052f="hjs"]85 hz op een tft? het zal een kwestie zijn van andere drivers voor de videokaart proberen. Carma is neem ik aan Carmageddon ?? dus een ouder race spel ?[/quote:bd9abb052f] Je heb gelijk. hij heeft een tft scherm, daar had ik overheen gelezen :oops: daar s 60 a75hz normaal en hoger niet. andere dirver proberen kan inderdaad helpen.
Link naar reactie
draait Carma op een hogere resolutie dan je desktop? deze vraag snap ik niet helemaal ?? _________________ Carma is neem ik aan Carmageddon ?? dus een ouder race spel ? Ja dat klopt. had ik als voorbeeld geinstalleerd, maar toen kwam ik het tegen van de schermresolutie. Volgens mij staat hij al op 75 mhz. maar ik zal het vanavond eens nakijken. Ook staan volgens mij de goede drivers geinstalleerd. geroetjes
Link naar reactie
draait Carma op een hogere resolutie dan je desktop? deze vraag snap ik niet helemaal ?? _________________ Carma is neem ik aan Carmageddon ?? dus een ouder race spel ? Ja dat klopt. had ik als voorbeeld geinstalleerd, maar toen kwam ik het tegen van de schermresolutie. Volgens mij staat hij al op 75 mhz. maar ik zal het vanavond eens nakijken. Ook staan volgens mij de goede drivers geinstalleerd. geroetjes
Link naar reactie
met de vraag [i:07c553f9f2]"Draait Carma op een hogere resolutie dan je desktop?"[/i:07c553f9f2] bedeolde ik het volgende Draait je desktop op 1024x768x32 draait Carma misschien op 1600x1200x32 bijvoorbeeld. Dan draait Carma op een hogere resolutie dan je desktop. ALs je een CRT scherm heb dan krijg je bij WinXP het 60hz probleem in zo'n geval. echter dat is niet aan de orde omdat je een TFT scherm heb. volgende, wat versta jij onder " de goede drivers " ?
Link naar reactie
Ik heb ook een vraag over de frequenties bij TFT monitoren. het een en ander is nu duidelijk geworden, maar niet alles. ik draai nu op 1280x1024 het volgende: 80.0 kHz 75 Hz PP 1280x1024 Digital 60.0 kHz 75 Hz PP 1024x768 Digital Maar, als ik bijvoorbeeld GTAIII speel, op 1024x768, schakelt de monitor om een of andere reden terug naar 60 Hz, waardoor het beeld niet echt lekker loopt natuurlijk, terwijl hij in Windows gewoon 75 aanhoudt. Is hier iets aan te doen? En even een korte (domme) vraag. Klopt het dat je als je je monitor digitaal (DVI) wilt aansluiten, dat je dan de analoge EN de digitale stekker beide moet aansluiten?
Link naar reactie
[quote:156af0d0e2="ruudpel"]Ik heb ook een vraag over de frequenties bij TFT monitoren. het een en ander is nu duidelijk geworden, maar niet alles. ik draai nu op 1280x1024 het volgende: Maar, als ik bijvoorbeeld GTAIII speel, op 1024x768, schakelt de monitor om een of andere reden terug naar 60 Hz, waardoor het beeld niet echt lekker loopt natuurlijk, terwijl hij in Windows gewoon 75 aanhoudt. Is hier iets aan te doen?[/quote:156af0d0e2] Dit heb ik net min of meer uitgelegd in de vorige post die je denk ik niet gelezen heb. Blijkbaar heeft tft ook last van het 60hz probleem. Als je een game speelt onder Windows 2000 of XP op een afwijkende resolutie van je desktop ga je automatisch over op 60hz. dit is een Win2K/XP kwaal. je kan er verschillende dingen tegen doen. Instaleer SP1 voor Windows XP Instaleer de 40.72 drivers en ga daar naar Beeldscherm eigenschappen > Geanvanceerde eigenschappen > tab rechts boven met de naam van je videokaart. Links verschijnt er nu een window ga daar naar > Direct 3d instellingen > Refresh rate overide. stel daar voor elke resolutie de vast refresh in. Let op! dit werkt alleen voor DirectX games niet voor OpenGL Laatste optie is het dowloaden van Rivatuner 2 RC12, hier zit een soortgelijke refresh overide in die ook voor Open gl werkt. Ik denk dat ik dit maar eens in de FAQ ga zeten. [quote:156af0d0e2] En even een korte (domme) vraag. Klopt het dat je als je je monitor digitaal (DVI) wilt aansluiten, dat je dan de analoge EN de digitale stekker beide moet aansluiten?[/quote:156af0d0e2] Nee dat hoeft niet. als je een DVI uitgang heb op je videokaart en beeldscherm kan je er gewoon een DVI kabel tussen hangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...