Ga naar inhoud

Rare kleuren met een GeForce 4200


Aanbevolen berichten

De eerste POV ti 4200 kaarten die in omloop zijn gebracht hadden een slecht beeld kwaliteit. daar helpt geen driver tegen. onze Moderator Slashhead heeft 2 POV kaarten van de "oude" uitvoering getest en deze hadden wazig beeld. (fletse kleuren heb ik niets over gehoord) Als je zeker weet dat het niet aan je monitor of monitor kabel licht dan ben ik bang dat het aan je POV licht. morgen terug naar de beurs en inleveren dat ding.
Link naar reactie
[quote:6ba682e7ab="arny"]Hehehehe, en jouw avatar is al helemaal niet te zien, :lol:[/quote:6ba682e7ab] dat is een Rode draak. vandaar :) Het probleem wat jij omschrijft is heel wat anders dan het slechte beeld verhaal waar ik het over had. dit is wel een heel appart geval. het VGA signaal is RGB (Red, green, Blue) en ik denk dat jou videokaart alleen GB door geeft. maar dan moet je een heel erg blauw groening beeld hebben als dat zo is.
Link naar reactie
Bij mij was het ook geen toeval. ik gebruik die monitor (een 17" HP ding) om andere pc's te instaleren. dus die monitor heeft wel op tig pc gezeten, elke keer weer die kabel erop en eraf. en dat niet altijd even voorzichtig. tja, op een gegeven moment word het dan teveel. Iemand enig idee wat ik met die kabel kan doen? Er is dus 1 pin afgebroken en de VGA kabel zit in de monitor, anders had ik natuurlijk allang de kabel vervangen. Niet dat ik het heel erg vind, omdat ik de monitor alleen voor instalaties gebruik maar toch. tis wel zonde.
Link naar reactie
[quote:bc7f7e8b41="Red Dragon"]Bij mij was het ook geen toeval. ik gebruik die monitor (een 17" HP ding) om andere pc's te instaleren. dus die monitor heeft wel op tig pc gezeten, elke keer weer die kabel erop en eraf. en dat niet altijd even voorzichtig. tja, op een gegeven moment word het dan teveel. Iemand enig idee wat ik met die kabel kan doen? Er is dus 1 pin afgebroken en de VGA kabel zit in de monitor, anders had ik natuurlijk allang de kabel vervangen. Niet dat ik het heel erg vind, omdat ik de monitor alleen voor instalaties gebruik maar toch. tis wel zonde.[/quote:bc7f7e8b41] Je kunt de draad afknippen en er dan een nieuwe stekker opzetten. Maar dan moet je wel redelijk goed met de soldeerbout overweg kunnen, schijnt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...