Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat snap ik ook niet :D Gebruik al maanden een Parhelia en geen vuiltje aan de lucht. Heb je Microsoft.Net erop staan?? Deze is noodzakelijk voor de interface van PowerDesk de Desktop manager. Download de nieuwste driver van Matrox: http://www.matrox.com/mga/support/drivers/files/2kxp_102_p.cfm de-installeer de oude software handel van Matrox. Installeer de software van de CD volledig (inclusief microsoft.net). Na het opnieuw starten verwijder je de Matrox display drivers via configscherm-software Start de 1.02 driver versie die je gedownload hebt. Voor je reef demo heb je een patch nodig en die vind je hier: http://www.matrox.com/mga/support/drivers/files/ftp_util2.cfm Have a nice day :lol: Raymond @ HCC
Link naar reactie
Ik hab de nieuwste drivers opgehaald en geinstaleerd. met het installeren kreeg ik weer dat verhaal dat e.e.a. niet digitaal is ondertekend. toch doorgegaan en nu weer als ik reefdemo start peert hij vast en start hij opnieuw op met de mdedeling dat het aan de Matrox Enlish ligtl. Heeft niemand daar dan last van? en is het niet vreemd dat de orr. en de opgehaalde drivers deze melding geven?? Overigens zonder het aanzetten van Reefdemo gaat ogenschijnlijk goed. Ik hoop op een oplossing daar mijn dealer ook niet weet wat er aan de hand is. Groetjes ED
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...