Ga naar inhoud

Geforce3 Asus V8200 temperaturen ??


Aanbevolen berichten

Kan me iemand vertellen hoe hoog de temp van deze kaart mag worden ?? Dit is namelijk van belang voor het tweaken van de kaart. Ik zit nu op 62 C chipset en 51 C Ram. Heb de engin lopen op 213 Mhz en de memmory op 472 Mhz. Wil eigenlijk hoger maar weet niet tot welke temp ik kan gaan ??? Heb al veel gezocht op het forum maar kan niet echt wat vinden. AMD 1,33 gig op 55C stress en bord op 49C Geforce 3 Asus V8200 Temp zie boven 512 MB ddr 2100 K7t 266 pro Maar 1 case fan.
Link naar reactie
Ik heb de zelfde kaart gehad en die werd ook meer dan 60 graden als ik overklokte. dat is vrij normaal voor een dergelijke videokaart. 70 graden is nog niet eens een probleem. Je kan er voor kiezen om een Case fan in je pc te plaatsen die dan lucht over de videokaart blaast. Je weet snel genoeg of je niet verder kan overklokken. als je core te ver word overgeklokt vliegen games en 3dmark naar windows of de boel loopt gewoon vast. als je geheugen te ver is overgeklokt krijg je artifacts (zie FAQ van dit forum) Ik kan me herinneren dat ik me Asus V8200 op 225 Core en 515 Mem liet lopen zonder problemen. (ik had dus geen GF3 ti 200 maar een gewone GeForce 3)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...