Ga naar inhoud

-= POV GeForce 4 ti 4200XP Topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

7714 3dmarks met bios op high performence en de kaart op 310/670 Valt me wel een beetje tegen. Zonder te overklokken had ik 7300 3dmarks en heb de bios ook op high performance gezet. Straks ga ik weer verder met overklokken, maar eerst even zien of het lekker stabiel loopt dmv. even een paar zware spellen te draaien. Iemand nog tips om de score wat op de krikken?
Link naar reactie
Gewoon alle instellingen die je kunt vinden één voor één aan en uit zetten en één voor één testen met 3DMark2001 en ook alle maar dan ook ALLE mogelijke combinaties van ALLE instellingen proberen en testen. Dan ben je wel ff 3 maanden bezig of zo (net als ik). Ik denk toch dat je de 9.000 grens kunt halen met jouw systeem, als je maar genoeg tijd en geduld hebt om te testen :D
Link naar reactie
[quote:828da1dc1d] ik ga hem strax ook kopen. heb er zin in!! ik weet niet of het ook in deze topic stond, want ik heb em niet helemaal gelezen, maar deze kaart was ook als beste getest in C!T [/quote:828da1dc1d] Wist ik staat op de PoV site. Goede keus om hem te kopen. Heb hem nu 24 uur, en het bevalt me prima. :D [quote:828da1dc1d] Gewoon alle instellingen die je kunt vinden één voor één aan en uit zetten en één voor één testen met 3DMark2001 en ook alle maar dan ook ALLE mogelijke combinaties van ALLE instellingen proberen en testen. Dan ben je wel ff 3 maanden bezig of zo (net als ik). Ik denk toch dat je de 9.000 grens kunt halen met jouw systeem, als je maar genoeg tijd en geduld hebt om te testen [/quote:828da1dc1d] Ik vind ook dat ik de 9000 moet halen. Ga straks defragmenteren en de C-partitie vergroten, want daar staat maar 600 mb vrij op. Alleen moet ik even zien waar de ruimte vandaan moet komen: in totaal 2gb vrij op een 60 gb HDD. Ik denk dat dat zeker wel gaat bijdragen aan een hogere score. En dan later misschien nog eens een nieuw mobo'tje + ddr + betere processor. Oja hadden jullie dat ook dat de videokaart nog geen halve millimeter langs een geheugenvoetje gaat?
Link naar reactie
[quote:13627008ab="no_name"]Oja hadden jullie dat ook dat de videokaart nog geen halve millimeter langs een geheugenvoetje gaat?[/quote:13627008ab] Dat is een normaal verschijnsel met veel moederborden in combinatie met een Ti 4400 en ti 4600. (POV Ti 4200 XP is net zo lang omdat het de TI4400/4600 pcb gebruikt) Niet alle moederborden hebben dit probleem omdat sommige moederborden een betere lay-out hebben en rekening houden met lange kaarten.
Link naar reactie
[quote:2f765a99e8="Fr4ggie"]Bij mij doet serious sam het gewoon, misschien je cd beschadigd of vies ??[/quote:2f765a99e8] CD is niet vies, maar het maakt me niet zoveel uit. Had het spel ook al. En nu goed nieuws door de FSB te verhogen (1700 @ 1785 nu) heb ik ineens 8102 punten. [url] http://service.madonion.com/compare?2k1=5188064 [/url] Nu ga ik proberen de FSB nog wat te verhogen, maar waarschijnlijk kan het niet te hoog want de CPU is idle 50 graden
Link naar reactie
[quote:af5155bd5d] Games bij die kaart?!? Ik heb helemaal niks gekregen!!! Alleen WinDVD, maar ja, daar wordt je ook niet vrolijk van [/quote:af5155bd5d] Maar jij kan de memory op 730 krijgen ik niet. Nu heb ik 8532 punten met FSB op 110 = 1870 Mhz. en de kaart staat nog maar op 310/650. Nu ga ik de FSB weer vijf omhoog doen en de kaart vol overklokken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...