Ga naar inhoud

-= POV GeForce 4 ti 4200XP Topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

Je hebt gelijk het topic naam klopt nu van geen kanten :wink: Neej, helaas wordt dat neit vermeld in de barcode... ik kan je wel vertellen dat die bij mij supersnel geleverd werd! ik bestelde hem maandag om 15:30 en hij kwam de volgende dag om 13:00 binnen :D Super goed van eynstein en natuurlijk tpg! [edit] Het os opnieuw installeren hoeft niet perse als je de drivers maar goed deinstalleert van je oude videokaart [/edit]
Link naar reactie
[quote:842c77d31e="Fr4ggie"]Je vergeet dat jij het snellere ddr geheugen hebt denk ik. Welke drivers gebruik jij dan ? Detonator en agp driver ??[/quote:842c77d31e] Snellere DDR geheugen? Van me kaart of intern? Kaart = 3,3ns op 730MHz Intern = 256MB pc2100 @ 138MHz CAS Latency = SPD RAS Active Time = 5T RAS Precharge Time = 3T Een lagere RAS Precharge Time scheelt ook veel punten (lees 100 tot 150 punten) Detonator 40.72 (de nieuwe 41.09 is 200 punten langzamer) Standaard drivers voor K7S5A gedownload op [url]www.ECS.tw.com[/url] Bij Beeldscherminstellingen --> geavanceerd --> GF4Ti4200 kun je het beste al die onzin uitzetten. Dat scheelt ook punten (1000 ofzo)
Link naar reactie
[quote:17af7fba8f="Fr4ggie"]Die memory settings gaat mijn sdram niet halen dus daar begin ki (nog) neit aan.[/quote:17af7fba8f] Ow ja SDRAM :roll: Ik raad je aan om, als je €150 over hebt, een blokje 512MB pc2700 erin te zetten. Dan kun je CAS op 2 zetten én overclocken :D (ga ik ook doen) [quote:17af7fba8f="Fr4ggie"] Wat bedoel je met al die rotzooi uitzetten alleen fsaa/aniso of ook nog andere dingen ???[/quote:17af7fba8f] Antialiasing: uit Ansiotropic Filtering: uit MIPMAP Detail level: Best performance (belangrijk) OPEN GL settings: overal afblijven Dat is eigenlijk helemaal geen rommel hoor, maar je pc wordt er zo traaaaaaaag van :)
Link naar reactie
[quote:2a23ce609d="no_name"][quote:2a23ce609d] D'r zit trouwens geen labrador in m'n pc ofzo als iemand dat denkt [/quote:2a23ce609d] Oh dat dacht ik :( . Nu heb ik er een animated gif van gemaakt. En nu ga ik alleen maar weer on-topic posten[/quote:2a23ce609d] Koele gif! :D On-topic is een goed idee anders kom je in het zwarte boekje van Red Dragon terecht :( [quote:2a23ce609d="fr4ggie"]Oke ik d8 al dat je die settings bedoelde hier me nieuwe 3d mark score..[/quote:2a23ce609d] Score is iets beter ja :) maar de max haal je echt alleen met DDR :D
Link naar reactie
Klopt, de max haal je inderdaad alleen maar met DDR, die POV kaarten van jullie kan je verder OCen dan mijn Leadtek Ti 4400 je moet dus boven mijn 13.000 uit kunnen komen. Mijn score is gehaald met de volgende settings 1 reep Corsair XMS2700 512mb @ 158mhz Cas 2 4-way interleave 2-5-2 IT command GeForce 4 ti 4400 @ 310/690 No artifacts! Thoroughbred 2200+ @ 1899mhz dmv 158mhz fsb Kwaliteits DDR wat op Cas2 kan lopen is voor een snel systeem erg belangrijk zoals je ziet. Btw, ik heb de naam van deze topic maar veranderd, zo is jullie Off-topic weer ontopic geworden ;)
Link naar reactie
[quote:2351d3a759="Red Dragon"]Btw, ik heb de naam van deze topic maar veranderd, zo is jullie Off-topic weer ontopic geworden ;)[/quote:2351d3a759] Kijk, dat noem ik nog eens een moderator! :D Trouwens, super duur Corsair geheugen is toch niet sneller als een goedkoopie B-merk, ofwel? Ik bedoel dat je met Corsair meer 3Dmarks haalt dan met slechte merken.
Link naar reactie
[quote:8da43a8823="Bockempiep"] Trouwens, super duur Corsair geheugen is toch niet sneller als een goedkoopie B-merk, ofwel? Ik bedoel dat je met Corsair meer 3Dmarks haalt dan met slechte merken.[/quote:8da43a8823] Waarom denk je dat ik Super duur corsair spul koop als dat even snel is als B-merk geheugen? :-? Corsair gebruikt Samsung geheugen (je kan dus ook Samsung kopen :) ) Dit geheugen is erg goed voor overklokken op CAS2 settings. Overgeklokt geheugen op cas 2 levert een hoge 3dmark2001 score zoals je kan zien in die van mij (zie onderschrift) B-merk geheugen is slecht over te klokken en al helemaal niet op cas 2 Je haalt dus met A-merk een hogere score als met een B-merk. om het maar even zo zwart wit te zegen.
Link naar reactie
Dat zou heel goed kunnen, je gebruikt dan echter PC2700 cas 2.5 geheugen met PC2100 cas 2 doeleinden dus je klokt dan onder ipv over. PC2700 hoort op 166mhz te draaien. die reep B-geheugen die jij heb draait nooi op 166mhz Cas2. een goeie reep Samsung pc2700 draait zelfs op 190mhz nog op cas 2. probeer dat maar eens met jou geheugen
Link naar reactie
[quote:81b14a5f1d="Red Dragon"]een goeie reep Samsung pc2700 draait zelfs op 190mhz nog op cas 2. probeer dat maar eens met jou geheugen[/quote:81b14a5f1d] Ja maar dat was niet bij mijn pc, maar bij die van een kennis. Als ik €150 overheb ga ik het bij me eigen doen :D Is VT een goed merk trouwens? nee zeker, want die is het goedkoopst €129 voor 512MB pc2700
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...