Ga naar inhoud

Laptop op TV aansluiten


Aanbevolen berichten

Geachte lezers, Ik ben al enige tijd bezig om mijn laptop op de TV aan te sluiten op op die manier DVD's op de beeldbuis te bekijken ipv op mijn kleine TFT schermpje. Nou had ik zo'n speciale kabel gekocht maar het lukt me maar niet om goed beeld te krijgen. Óf ik heb kleur en vaag/trillend beeld óf ik heb zwart/wit scherp beeld. Maar in beide gevallen zie ik geen beeld als ik mediaplayer een filmpje laat afspelen. Op mijn laptop natuurlijk wel, maar op de TV zie ik niets dan een zwart vierkant gat waar de film te zien zou moeten zijn. Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten of wat voor instellingen van belang zijn? Mijn hardware: - Compaq Presario Notebook 1700AE - Rage Mobility-M1 AGP - S-Video out - Scart op TV of S-Video in op videorecorder Nogmaals, de standaardkabels lijken niet te werken of mijn instellingen kloppen gewoon niet, dus een ieder die mij kan helpen: graag! Indien je meer info nodig hebt, roep maar, ik zal kijken wat ik er dan nog aan kan toevoegen. Iedereen in ieder geval bij voorbaat al bedankt. - Basje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...