Ga naar inhoud

de stilste GF4 TI4200


Aanbevolen berichten

[quote:2bde3f1354="Speedy J"]Ik heb een erg stil systeem, en dat wil ik zo houden dus ik vroeg me af wat nou een echt stille TI 4200 is.[/quote:2bde3f1354] Ik heb een MSI GF4-4200 met 128MB (gekregen van een winkel, ik speel eigenlijk nooit spellen dus ik upgrade die dingen nooit). Helaas maakt mijn systeem zo'n lawaai dat ik geen verschil heb kunnen waarnemen met of zonder die grafische kaart. Heb je nog wat tips om die PC stiller te krijgen? :wink:
Link naar reactie
ja, je kunt een heleboel eraan doen om de boel stiller te maken.... als je echt een stille PC wil: - andere CPU cooler gebruiken en daarop een superstille papfst fan, of een stille Zalmann... - Fan van je voeding vervangen door een stille papfst Fan - evt casefans ook vervangen voor Papfst fans... ( die papfst fans zijn volgens mij een van de allerstilste, ze maken maar 12 DBa geluid... gemiddeld doet een normale fan ongeveer 20 a 30 Dba...) je kunt evt geluidsdempende matten gebruiken, maar ik ben daar niet zo'n voorstander van, ze dempen het geluid wel, maar hebben ook een lichte warmte isolerende werking, waardoor je wel moet zorgen voor voldoende koeling.... kijk maar eens op [url=www.freezinghardware.nl]freezing hardware[/url] zij hebben een ruim aanbod aan goeie coolers... ps:// als je echt stil wilt, dan is watercooling nog mooier, maar jah... :wink:
Link naar reactie
Handige tips allemaal. Thanx. :D Ik denk dat ik ook van die kastjes voor m'n HD's ga halen. De zijwanden van die kast trillen vrolijk mee met die raid-HD's nu (het resoneert welliswaar niet, maar toch) en ik denk dat dat ook extra geluid geeft. Die geluidsdempende matten voor PC's had ik ook gezien, maar waar ik ze gezien had waren ze alleen voor midi-towers. Da's te klein dus :( Er zitten inderdaad een paar casefans in die ik kan vervangen (4 stuks). Ik ga op de HCCdagen maar eens zoeken...
Link naar reactie
je kan bij de bouwmarkt geluidsdempende matten krijgen van 50 x 100 cm d8 ik... dat past misschien wel :wink: [quote:f92f011bcd]Ik denk dat ik ook van die kastjes voor m'n HD's ga halen[/quote:f92f011bcd] ??? wat bedoel je hiermee dan???? kastjes voor je HD.... waar hangen ze nu in dan??? ik neem aan dat je kast toch wel bays voor een HD heeft of niet?
Link naar reactie
Ooh wonderschone HCC dags....... als we die toch niet hadden waren we tot in de - gezonken op onze bankrekening nummers......Kijken of ik nog een paar mooie dingen kan vinden :) (vorig jaar gratis key-board met muis draadloos......gratis scanner...die het al niet meer doet (maar wel gedaan heeft en goed ook) Dus wat dat betreft vind ik de HCC Dagen echt goed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...