Ga naar inhoud

hoe kan ik tv programmas opnemen?


Aanbevolen berichten

[quote:ecda9d9c8b="Chef"]Het is heel makkelijk wat ie zegt. 1. Hij kan op zijn tv De Graafschap - Exelsior zien. 2. Deze wil hij op zijn computer zien. 3. Deze wil hij tergelijke tijd opnemen. 4. Wat heeft hij er voor nodig en waarmee kan hij het doen Hohooo wa goed.[/quote:ecda9d9c8b] Wat heeft dat met breedband internet te maken dan :-?
Link naar reactie
[quote:619356c0f1="Chef"]ik heb breedband kabel Duid op: Kabel verbinding voor de TV. Providers zoals UPC noemen dat zo. [/quote:619356c0f1] UPC noemt TV over de Kabel CATV en niet breedband kabel, het bedrijf waar ik voor werk werkt voor UPC dus ik weet waar ik over praat. breedband kabel is een benaming voor internet. ik kan me heel goed voorstellen dat er verwarring in deze topic is ontstaan Hoe dan ook Gerben heeft de oplossing al gepost
Link naar reactie
[quote:391b8bcae4="Red Dragon"][quote:391b8bcae4="Chef"]ik heb breedband kabel Duid op: Kabel verbinding voor de TV. Providers zoals UPC noemen dat zo. [/quote:391b8bcae4] UPC noemt TV over de Kabel CATV en niet breedband kabel, het bedrijf waar ik voor werk werkt voor UPC dus ik weet waar ik over praat. breedband kabel is een benaming voor internet. ik kan me heel goed voorstellen dat er verwarring in deze topic is ontstaan Hoe dan ook Gerben heeft de oplossing al gepost[/quote:391b8bcae4] Aha........best raar dat we laatst zon foldertje kregen met UPC Breedbandt Kabel voor maar 5,95 euro met 12 extra zenders ofziets in die richting......naja......je zal het wel goed hebben
Link naar reactie
Ik heb zelf een (oudere) Hauppauge tv kart en kan er wel tv mee opnemen van de kabel maar een stream van het net is nooit te vergelijken. Weet ook niet wat hij met breedband bedoeld maar ik heb nooit van een kabelprovider gehoord die de snelheid aanbied die je nodig heb voor een beetje knap beeld. wie dat wel aanbied is dutch.nl een beetje duur maar die bied dsl aan voor minder dan 150 Euro p/m en dan vliegt het echt daar kan tot nu toe niemand tegen op als ik geen gratis aanssluiting had nam ik het ook www.dutch.nl kijk maar eens, al wordt je er niet vrolijk van als je naar je eigen snelheid kijkt.....
Link naar reactie
[TV kaartjes prut (telage resolutie) om capturen.?Toch raar , als ik een film via mijn TVkaart capture en afspeel op TV krijg ik perfekt beeld.Mits je hem wel op MPG II opneemt en een goede ontvangst hebt.Streaming video ?? Heb soms snelheden rond de 300-400 via Home.nl (soms hoger ) en krijg dan prachtige beelden (niet Fullscreen op 19 inch).Dit via realplayer die WEL goed is ingesteld.Voorbeeld was afgelopen jaar Pinkpop, Lenny zag er prima uit.
Link naar reactie
ik zei breedband omdat via deze kabel ook tv signalen binnekomen en ik dacht dat je ff unpluggen die dan kon gebruiken om geen apparte kabel te gebruiken en mijn voorbeeld was beetje ongelukkig, je kunt idd feyenoord ajax niet opnemen zonder canal plus ok kopspijkers dan stel voor ik wil kopspijkers opnemen op mn pc om het met vrienden over kazaa te sjeeren. nu heb ik tv kaart nodig liefst met goede video capture kwaliteit van 800x600 pikselz lol :D nu moet ik dus kabel vd tv naar mn pc trekken en in de tv kaart steken, toch? en moet de tv dan aanstaan als ik kopspijkers opneeem? dus samenvatting: kopsijkers opnemen op pc en dan op kazaa sharen >>> wat heb ik nodig, dus ook welke software en kabels!!! bedankt
Link naar reactie
Als je een TV-kaart heb kan je gewoon een COAX leggen van je WCD (wand contact doos) waar je TV ook op is aangesloten, dus je tv hoeft niet aan te staan en je hoeft hem ook niet op de tv aan te sluiten de TV-kaart maakt van je PC een TV namelijk. je sluit hem dus aan zoals je je tv aansluit. zorg wel dat je Coax niet te lang is ivm signaal verlies
Link naar reactie
800x600 dat zou wel kunnen , maar heeft weinig zin.Wil je iets opnemen en sharen via Kazaa e.d, dan neem je op b.v de resolutie 288x352 (mpg1-vcd) .Dan krijg je een redelijke tot goede kwaliteit.Met Pinnacle PCTVpro en de juiste software (5.1) heb je de juiste spullen om lekker mee testoeien.- Als ik mijn VCD fullscreen, zet is de kwaliteit nog redelijk (19inch monitor)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...