Ga naar inhoud

Videokaart voor veel te hoog budget ;)


Aanbevolen berichten

Mijn vader mag van zijn werk een computer upgrade doen van 800euro. Nou hebben wij in princiepe alles al wel aardig up to date in de pc.... Alleen mij videokaart is nogal oud. Bestaat er een videoplank in dit budget? Als het allemaal goed (niet helemaal zeker) mag ie het in januari uitgeven..... De NV30 zou dan natuurlijk wel helemaal te gek zijn :D Ik heb verder een AMD XP 1600+, 256mb ddr, een grote HDD, en een VIA 133 chipsetje... het is misschien iet helemaal super nieuw, maar ik vind ut zonde op dit al weer te gaan vervangen. En bovendien is mijn GF2pro ZEER nodig aan vervangen toe ;)
Link naar reactie
Lijkt me duidelijk, als je tot Jan/feb 2003 kan wachten, de NV30 :) wacht eerst echter de reviews af op internet, dan weet je dadelijk of je het beste een NV30 of een Radeon 9700 pro kan gaan kopen. beide kaarten zijn wel aan de snelle kant voor die pc maar er is nog geen sprake van Overkill. voor een Radeon 9700 pro geld echter wel dat je een goeie voeding moet hebben, 350 watt of meer is wel aan te raden.
Link naar reactie
Als je toch met geld wilt smijten... een Matrox Parhelia of een kaart met een ATI Radeon 9700 GPU is wel aardig. De Parhelia als je bijvoorbeeld 2 TFT-schermen via DVI wilt aansluiten :wink: of de ATI Radeon 9700 indien je alle Geforce4-kaarten er wat 3D-snelheid betreft uit wilt trekken. Maar ze kosten "helaas" "maar" iets minder dan 500 euro...
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Als je bij Built By ati kijkt op www.ati.com staat er echt wel linux tussen. http://mirror.ati.com/support/driver.html [quote:c73fd3fe1c]Fixed in this driver: "Powered By ATI" products install properly. OpenGL Render reports product name accurately. fglrxconfig program lists Radeon 9000 Pro and 9500 Pro. Updated config program for improved multi-monitor setup. Download this driver bundle if you are having issues with your ATI product. ATI does not recommend unnecessary driver updates, when your graphics card is functioning properly. ATI Linux Driver Version 2.5.1: Install the Driver Package for XFree 4.1.0 OR Install the Driver Package for XFree 4.2.0. Xfree86 Version Driver Version 4.1.0 X4.1.0-2.5.1 4.2.0 X4.2.0-2.5.1 Posted: November 29, 2002 Released/Not Supported Driver Release Notes (HTML) This version supports only Linux/x86 versions based on libc 6.2. To find out which library you have, download the script 'Check.sh' and run it. This bundle contains the necessary files for any X86 version of Linux based on libc 6.2 (glibc 2.2) Submit feedback on this driver to our ATI Linux Driver Feedback [/quote:c73fd3fe1c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...