Ga naar inhoud

2 horizontale strepen bij Iiyama-SCHERMEN ??????????


Aanbevolen berichten

Ik lees hier in verschillende reviews van schermen van Iiyama dat het typisch is dat bij deze schermen [b:049865f230]2 horizontale strepen[/b:049865f230] te zien zijn in het beeld !!!!! Dit komt omdat dit [b:049865f230]Diamontron-beeldbuizen[/b:049865f230] zijn, nu vraag ik mij daar bij af, men zegt dat dit goeie schermen zijn ,maar ik moet geen scherm hebben met strepen erop !!!!!! Of valt dit nauwelijks op, of kan dit weggewerkt worden, of staan die strepen aan de bovenkant en onderkant van je scherm???? Personen die zo'n scherm hebben willen jullie je indruk daar eens over geven... Ik geef nog de link waar dit stond: http://www.diskidee.be/hardware/testen/?id=3345 Bedankt é
Link naar reactie
Het moet allemaal niet zo overdreven benadrukt worden. Dit is al de zoveelste vraag over de draden in het scherm van Diamontron buizen. Misschien kan dit meteen in de FAQ worden meegenomen :wink: Het zijn dus 2 piepkleine lijntjes die je het beste waarneemt bij een witte achtergrond. Het is 1 dag wennen en daarna zie je ze niet meer bij normaal gebruik. Ze zitten horizontaal op ruwweg 1/4 en 3/4 van het scherm. Ga anders even in de winkel kijken om jezelf er van te overtuigen of het je aanstaat of niet. Ikzelf kijk er al jaren naar en heb er geen enkele hinder van.
Link naar reactie
//Eddy van Wuyckhuyse Inderdaad een goed idee voor in de FAQ, ik sluit me echter bij Slashhead aan dat er een apparte FAQ voor monitoren moet komen, met vragen over de lijntjes in de diamondtron schermen en vragen over DVI en over games op een tft e.d. Mijn kennis over beeldschermen is te klein om er een FAQ over te maken, dus wie o wie heeft er veel verstand van beeldschermen? //Flipkonijn Ik heb zelf een Iiyama Vision master pro 410 en ik werk daar nu 3 jaar mee, ik heb verder ook met andere Diamondtron schermen gewerkt met de zelfde draden, wat mij opvalt is naar mate het scherm groter is vallen ze minder op. persoonlijk zie ik ze op een 19"of 21" scherm minder dan op een 17" scherm Ik heb zelf dus een 17"scherm en mij vallen ze alleen op als ik weer eens een vraag op het forum lees over deze draden, omdat ik er dan ineens op ga leten.
Link naar reactie
Mocht je je blijven ergeren aan die lijntjes, dan ben je beter af met een "gewone" monitor. Tegenwoordig zijn die ook bijna vlak, dus dan moet je kiezen of je een monitor wilt hebben met een lichte bolling maar een perfect beeld of een compleet vlakke monitor met twee lijntjes erin. Persoonlijk houd ik niet van die lijntjes in het beeld, maar je kan er aan wennen :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...