Ga naar inhoud

Computer Start Goed op maar de monitor valt in slaap?


Aanbevolen berichten

Hoi, Heb hier een PCtje staan 350Mhz/128MB met een 8mb Intel Videokaart, De Computer start Goed op maar als Windows nog aan het opstarten is valt de monitor in slaap de PC start gewoon goed op en hoor ook het opstart geluid van Windows.. maar de monitor blijft slapen en komt er niet meer uit.!! heb er al een ander Videokaartje ingezet, maar probleem blijft.? het is niet altijd trouwens soms start hij gewoon 10x goed op en dan 1x niet.. Heeft Iemand een oplossing.? Alvast Bedankt. mvg JC
Link naar reactie
De PC heeft op een andere Monitor hetzelfde.? Heb de Videokaart ook vervangen. probleem blijft? Geheugen kan het niet aan liggen volgens mij want de PC gaat wel gewoon verder, dus weet ik ff niet waar ik het probleem moet zoeken. het probleem lijkt mij te liggen in de Monitor of Videokaart.?? maar die heb ik beide al veranderd...dus waar moet ik nu nog zoeken?? [b:2d6ed59427]Voeding Misschien??[/b:2d6ed59427] mvg JC
Link naar reactie
[quote:befb913f2c]dus de monitor doet het ook op een andere pc? die slaap stand? [/quote:befb913f2c] Nee andersom de PC doet hetzelfde op een andere monitor.!! Heb de PC thuis van een kennis die op zijn monitor dit probleem had, De pc staat nu bij mij op een andere monitor, en hetzelfde probleem Videokaart vervangen, en nog hetzelfde Probleem, Nu weet ik het ff niet meer..Denk dat ik voor de zekerheid Windows 98se maar opnieuw installeer..Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff mvg JC
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...