Ga naar inhoud

DirectX


Aanbevolen berichten

Ik heb DirectX er weer op gezet!!!! Maar nu las ik dat als je bij uitvoeren "dxdiag"m intikt kom je in het diagnostisch hulpprogamma van directX. Daar kun je dan diverse instellingen bekijken en eventueel wijzigen.En kun je zien welke versie van DirectX je hebt geinstalleerd, MAAR hier staat "DirectX versie niet gevonden" Hoe kan dit???? Intruder
Link naar reactie
[quote:7fe4200490="NoNoAD"]Heeft het nu zin om directX 9 voor een GF2pro 64mb te installeeren op mijn systeem. ( 1,4Mhz 512Mb GF2pro 64mb, 30Gb-HD) DirectX8.1b heeft geloof ik wel effect omdat je weer bugs er uit haalt onderandere Multimplayer verbindingen verbeteren. Groeten, NoNoAD[/quote:7fe4200490] Ik zou geen Direct X 9 instaleren. je schiet er niets mee op met een dergelijke configuratie. lees ook de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=75962]FAQ[/url]
Link naar reactie
[quote:813fffb2f0="NoNoAD"]Waarom heb ik dat niet gezien :o :oops: :oops: :oops: Red Dragon bedankt voor de atentsie. Kijken of dat Nieuwe kaartje ( 9500pro) van me nu echt zo goed is vergeleken met mijn gf2. Als die ooit binnen komt :cry: Groeten, NoNoAD[/quote:813fffb2f0] Je had het niet gezien omdat de dag dat je de topic poste de FAQ nog niet was upgedate met DirectX 9 info. niets om voor te schamen dus :) :D Hoe dan ook de Radeon 9500 pro is een wereld van verschil met een GF2 tegen de tijd dat je hem heb zou ik rap DirectX 9 instaleren,naar www.ati.com gaan en vervolgens daar de DirectX 9 drivers dowloaden en instaleren en natuurlijk de DirectX 9 demo's :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...