Ga naar inhoud

ATI Radeon 9700 Pro


Aanbevolen berichten

Heeft er al iemand ervaring met deze versie van de Ati Radeon 9700 ??? Ik ben van plan om op zeer korte terrmijn mijn pc'tje weer te updaten. Mijn oog is nu gevallen op een P4 2,4 GHz 533 FSB met bijbehorende mobo en de beste videokaart die er op het moment is. Welke videokaart zou ik moeten kopen ???? En even off-topic, welk moederbord zou het beste voor me zijn ???
Link naar reactie
Ik heb hele goede ervaringen met AOpen moederborden. Ik draai op het moment een AX4PE MAX (Intel 845PE) en een AX4B-tube (Intel 845E), beide systemen zijn rete stabiel en slikken tientallen grafische kaarten. Als ik jou was zou ik dan eens kijken naar hun nieuwe [url=http://www.aopen.nl/products/mb/ax4rplus.htm]AX4R plus[/url] Wat merk betreft van de Radeon 9700pro maakt het allemaal helemaal niks uit. Ze zijn allemaal hetzelfde behalve de passief gekoelde Sapphire Radeon 9700pro met Zalman zooi erop. Koop daarom gewoon de goedkoopste. Ik gebruik zelf een HIS Radeon 9700pro, dit is een pure reference zonder toeters en bellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...