Ga naar inhoud

Welke kaart?


Aanbevolen berichten

Wat is het prijsverschil? De radeon 8500 is zonder meer de snelste kaart en eigenlijk de opvolger van de R7500. (niet helemaal, maar de R7500 is de verbeterde versie van de Radeon 64mb, welke dus de voorloper was van de R8500) LE staat voor het feit dat de kaart op 250/250 (core/mem) loopt ipv 275/275. Iets langzamer dus.
Link naar reactie
klopt. de Radeon 9000 heeft 1 Vertex Unit en de Radeon 8500 heeft er 2. Hierdoor is de Radeon 8500 vooral sneller in DirectX games (UT2003, Commanche 4, Morrowind, etc etc) Dus op de toekomst gericht heb je meer aan een radeon 8500le de Radeon 9000 is verder een prima kaart voor als je Budget wat minder is. het blijft een directX 8.1 kaart tenslotte
Link naar reactie
Ik ga vanmiddag mijn POV Radeon 8500 ophalen (vreemd detail trouwens: clock 275MHz/mem 250MHz -is dat een halfpro ofzo :-?). Met dank aan Red Dragon voor het advies trouwens. Maar waar ik eigenlijk voor postte: deze kaart kost bij [url=www.sallandautomatisering.nl]salland automatisering[/url] slechts 96 euro. Dat maakt het prijsverschil met de 7500 weer een tientje minder . :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...