Ga naar inhoud

Vet lage 3DMark 2001 SE score op PIV


Aanbevolen berichten

Ik begijp hier helemaal niets van, ik heb net een nieuwe pc gekocht en moet je mijn benchmark een zien: gewoon #@_@#@#@ (nou ja, je weet wel ;) ) Even alles op een rijtje: [code:1:e919bd7743] Operating System Microsoft Windows 2000 DirectX Version 8.1 Mobo Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD Mobo Model MS-6533 AGP Rates (Current/Available) N/A / 1x 2x 4x CPU Intel Pentium 4 2523 MHz FSB 133 MHz Memory 256 MB Graphics Chipset NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Driver Name NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Driver Version 6.13.10.4072 Video Memory 64 MB Program Version 3DMark2001 SE Resolution 1024x768 32bit Texture Format Compressed FSAA Disabled Z-Buffer Depth 24bit Frame Buffer Double Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L 3DMark Score 7986 3D marks Game 1 Car Chase - Low Detail 151.7 FPS Game 1 Car Chase - High Detail 49.0 FPS Game 2 Dragothic - Low Detail 116.9 FPS Game 2 Dragothic - High Detail 44.8 FPS Game 3 Lobby - Low Detail 127.6 FPS Game 3 Lobby - High Detail 58.9 FPS Game 4 Nature 48.4 FPS Fill Rate (Single-Texturing) 848.0 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 1882.4 MTexels/s High Polygon Count (1 light) 34.3 MTriangels/s High Polygon Count (8 lights) 6.3 MTriangels/s Environment Bump Mapping 124.7 FPS DOT3 Bump Mapping 106.4 FPS Vertex Shader 81.7 FPS Pixel Shader 66.5 FPS Advanced Pixel Shader 49.2 FPS Point Sprite 25.2 MSprites/s [/code:1:e919bd7743] Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verbeteren, want dit moet toch hoger kunnen.
Link naar reactie
Ok, ik heb net de drivers gedownload en hier de nieuwe resultaten: [code:1:3b575d627e] Operating System Microsoft Windows 2000 DirectX Version 8.1 Mobo Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD Mobo Model MS-6533 AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x CPU Intel Pentium 4 2523 MHz FSB 133 MHz Memory 256 MB Graphics Chipset NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Driver Name NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Driver Version 6.13.10.4072 Video Memory 64 MB Program Version 3DMark2001 SE Resolution 1024x768 32bit Texture Format Compressed FSAA Disabled Z-Buffer Depth 24bit Frame Buffer Double Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L 3DMark Score 10186 3D marks Game 1 Car Chase - Low Detail 157.8 FPS Game 1 Car Chase - High Detail 51.9 FPS Game 2 Dragothic - Low Detail 182.2 FPS Game 2 Dragothic - High Detail 101.4 FPS Game 3 Lobby - Low Detail 134.7 FPS Game 3 Lobby - High Detail 60.7 FPS Game 4 Nature 58.0 FPS Fill Rate (Single-Texturing) 849.3 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 1884.4 MTexels/s High Polygon Count (1 light) 49.5 MTriangels/s High Polygon Count (8 lights) 6.5 MTriangels/s Environment Bump Mapping 131.2 FPS DOT3 Bump Mapping 110.5 FPS Vertex Shader 81.9 FPS Pixel Shader 89.6 FPS Advanced Pixel Shader 79.7 FPS Point Sprite 25.3 MSprites/s [/code:1:3b575d627e] al een stuk beter, maar ik heb het gevoel dat het beter kan. Of niet?
Link naar reactie
Ik schat dat 11.000 wel te halen is. AGP aparture size zou ik op 128mb zetten Ram Latency op 2 (dit kan alleen als je kwaliteits geheugen heb, anders loopt je pc vast) anders op 2.5 laten staan! CPU frequentie is nu denk ik 133, als je dat omhoog gooit ben je aan het overklokken., dat kan wel maar dan moet je wel de temperatuur van je cpu en kast in de gaten houden. een te hooge frequentie van de CPU (FSB) kan voor instabiliteit of crashes leiden. doe dit stap voor stap je kan ook je ti 4200 nog overklokken dowload daarvoor Rivatuner 2 RC12 www.guru3d.com/rivatuner
Link naar reactie
is dit een normale score voor mijn systeem of kan het beter. Graag jullie advies! Description Untitled Date 2002-11-17 Published Operating System Microsoft Windows XP DirectX Version 8.1 Mobo Manufacturer ECS Mobo Model K7S5A AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x CPU AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1529 MHz FSB 66 MHz Memory 512 MB Graphics Chipset NVIDIA GeForce4 Ti 4600 Driver Name NVIDIA GeForce4 Ti 4600 Driver Version 6.13.10.4072 Video Memory 128 MB Program Version 3DMark2001 SE Resolution 1024x768 32bit Texture Format Compressed FSAA Disabled Z-Buffer Depth 24bit Frame Buffer Double Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L 3DMark Score 9503 3D marks Game 1 Car Chase - Low Detail 119.3 FPS Game 1 Car Chase - High Detail 41.5 FPS Game 2 Dragothic - Low Detail 192.7 FPS Game 2 Dragothic - High Detail 101.9 FPS Game 3 Lobby - Low Detail 108.7 FPS Game 3 Lobby - High Detail 47.5 FPS Game 4 Nature 73.8 FPS Fill Rate (Single-Texturing) 1181.1 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 2482.7 MTexels/s High Polygon Count (1 light) 50.6 MTriangels/s High Polygon Count (8 lights) 13.3 MTriangels/s Environment Bump Mapping 150.8 FPS DOT3 Bump Mapping 148.2 FPS Vertex Shader 106.2 FPS Pixel Shader 116.6 FPS Advanced Pixel Shader 102.7 FPS Point Sprite
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...