Ga naar inhoud

na update nvidia 40.72 storing!!


Aanbevolen berichten

[quote:70c867fbdb="ronald200"]Ik gebruik een Geforce2 mx/mx 400 64 mb En heb niet de oude driver verwijderd dit doe ik nooit als ik een nieuwe driver van nvidia installeer (heb jij dat wel telkens gedaan op die systemen) Maar zal dit eens uit proberen Mvg Ronald[/quote:70c867fbdb] Normaal hoeft het eigenlijk ook niet maar met de 40.xx drivers wel, anders kunnen er problemen komen. Ik deinstaleer dus eerst de oude drivers in Windows XP doe ik dat zowel via Software in het configiguratie scherm, daar haal ik al de drivers weg en vervolgens deinstaleer ik de drivers in het Hardware gedeelte. na de reboot instaleer ik direct de 40.72 voor de GeForce 2 MX zou ik echter gewoon de 30.82 of de 29.42 drives gebruiken. de 40.72 brengt voor de GeForce 2 MX serie niets wat je nodig heb hooguit een andere driver interface maar geen snelheids winst e.d. de 40.72 drivers zijn geoptimaliseerd voor de GeForce 3 en GeForce 4 ti, daar zijn ze wel voor aan te raden. Mijn advies is laat de 40.72 drivers links liggen en instaleer de 30.82 of 29.42 driver. deze kan je nog dowloaden van www.guru3d.com
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...