Ga naar inhoud

beeldscherm resolutie

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb mijn pc geformateerd en ME erop gezet, nu kan ik mijn beeldscherm resolutie niet aanpassen, kan niet kiezen, alleen 16, denk dat het aan de videokaart(driver) ligt? maar weet niet hoe en waar de juiste driver te halen. gegevens die ik heb:AMD duron 1200mhz,monitor is: Philips 17acm38, en bij apparaatbeheer staat :overige app. PCI communication Device, met een vraagteken en uitrpeo teken!!! wie o wie kan mij verder helpen?????
Link naar reactie
Weet je wel welke videokaart hebt? Waarschijnlijk ligt het niet aan de videokaart drivers maar is de monitor gewoonweg niet (juist) geinstalleerd. Dit moet je even controleren. Die PCI communication device zal wel op een modem duiden (i.i.g. een communicatie apparaat) en is niet goed geinstalleerd. Probeer er achter te komen wat het is want dan kun je op zoek naar drivers. Succes!
Link naar reactie
[quote:f25a4de675="smul"]had nog een vraag, kan het komen dat de installatie van ME niet geheel goed is gegaan???[/quote:f25a4de675] Lijkt me niet direct de oorzaak, al kan ik niet van hieruit beoordelen hoe de installatie verlopen is. :) Weet je intussen al het type videokaart ? Dat moet je toch eerst effe weten voor je verder gaat.
Link naar reactie
Vorige maand heb ik de volgende posting geplaatst op [url=http://www.guru3d.com/forum/showthread.php?s=107a9d35af9a26788aa5fdcf52a69fdc&threadid=39062]Guru3d.com Forums[/url]: [b:afd4ee16ac]Complete removal of 40.xx from W98 systems[/b:afd4ee16ac] I'm reading here that quite some people have severe problems to return for 100% from the 40.xx dets to the 30.xx dets. After being disappointed by the overall 40.71 performance (nice IQ but slow in all games & benchmarks) I went succesfully back to the 30.82's using the following steps: 1. Used Winzip 8.1 to unzip both exe's to resp. d:\unzipped\W9x_3082 and d:\unzipped\W9x_4071 2. Rebooted in Safe Mode, 3. Went to Control Panel> System> Device Manager and deleted Display Adapter, 4. De-installed in "Software" the Nvidia W95/98/ME displaydrivers, 5. DID NOT reboot but stayed in Safe Mode and deleted first all nv*.* files in windows\system, ..\inf, ..\inf\other and ..\help, 6. Searched on c: for ANY other file that I could find in d:\unzipped\W9x_4071 and deleted them 7. Used Regedit to check registry on HKLM\Software\NVIDIA Corporation and HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display000 : keys were already gone (didn't look in HKLM\System\CurrentControlSet\Control\InstalledFiles) 8. Rebooted to normal Windows and used "Wizard Update Driver" via "List all drivers", "All Hardware.. "Have Disk" and "Browse" to go to the folder W9x-3082 for nvaml.inf and installed the 30.82's 9. Re-install the Via 4in1 4.40's 10. Since I had exported the keys HKLM\Software\NVIDIA Corporation and HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display000 BEFORE "updating" to the 40.71's, I only had to double-click the reg-files to get ALL my 30.82 settings back. Now my sytem is completely back to the situation before the 40.71's and ALL games & benchmarks are back on the same level. I haven't had any problems after this and at so far I've found for my GF2 the 30.82's to be fast, very stable & compatible and best IQ. BTW, when changing diplay drivers I always follow this procedure; since this "clean install" is the safest way I never had to use Det. Destroyer. Voor mijn syteem zijn de 30.82's beter/ sneller dan de 29.42's maar ieder systeem is anders. Mijn advies: als je het installeren van Detonators onder de knie hebt, test ze dan eens allebei. Vergeet de 40.xx serie; die zijn geoptmaliseerd voor GF3 en GF4. Chris aka NEChris
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...