Ga naar inhoud

Matrox marvel G400-TV


Aanbevolen berichten

Heb de kaart een half jaar geleden verkocht om dat er geen XPdrivers in de planning lagen . :cry: ]Nog steeds zijn er geen drivers beschikbaar, en ze komen er ook niet. Win2000 wel, werken die ook niet ??Mischien een tip voor jouw, koop een pinnaclePCTVpro en een ATI 8500, en de nieuwe software bij de TV kaart en je komt aardig in de richting van de Marvel (beeldkwaliteit). Of doe net als mij en koop de Matrox Par.
Link naar reactie
Hallo Ik bezit de zelfde kaart, zoals je op de site kunt lezen is er geen driver, en is ook niet gepland er een te maken. Helpt om flink te klagen op de site en in de forums van Matrox, zelfde geval was met Win 2000, driver bijna 2 jaar later, schrijf dat je als koper van zo' dure kaart betere service verwacht. Voor Win 2000 wat ik gebruik zijn de eerste drivers door amateurs gemaakt, zonder TXT ondersteuning. Groeten Willem
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Klagen bij Matrox helpt niet veel. Ik heb steen en been geklaagd dat ik met de G400 Marvel steeds last had van de Macrovision beveiliging als ik oude videobanden wilde capturen. O.a. mijn eigen huwelijksvideo, waar dus helemaal geen beveiliging op zit, maar die gewoon oud is (11 jaar inmiddels). Wat denk je dat ze zeggen? "We will not remove the Macrovision Protection, or change the drivers to prevent this problem." Ja....lekker....daar heb ik wat aan. Ik had toentertijd wel bijna 800 gulden voor die kaart neergeteld. :evil: En nergens op de doos stond dat er Macrovisionbeveiliging op zat die ook aan slaat bij oude videobanden. Uiteindeijk heb ik een Pinnacle DC10 aangeschaft, waarmee ik alles kan capturen wat m'n hartje begeert. Geen last meer van echte Macrovsionopnames van TV, maar ook niet van nep-macrovision bij oude banden. Sindsdien ben ik een gelukkig mens met o.a. m'n huwelijksvideo op CDR. :) Sorry, maar voor mij nooit meer Matrox.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...