Ga naar inhoud

Weer welke videokaar voor foto's


Aanbevolen berichten

Ik ga een ander systeem in elkaar zetten. Het wordt een MSI 845 PE bord met een Pentium 4 2,53 Ghz. Videokaart, ben ik nog niet uit. Ik gebruik de comp. veel voor het bekijken van foto's. Speel ook af en toe wel eens een spel als Wolfstein. Wat bedoelen ze nu met de volgende twee termen WinBench Business " ik zou denken b.v office programma's " WinBench 99 Highend Graphics " hier denk ik aan het bekijken van foto's " Heb ik het bij het goede eind? In dat geval zou een Hercules 9000 pro een goede keus zijn, maar kan ik nog beter even wachten tot de 9500 serie Of kan ik beter kijken naar iets met een 4400 chipset? Arie
Link naar reactie
Als je echt een optimale beeldkwaliteit wil zal je toch aan een kaart als de Matrox moeten nemen. Ze doen niet veel in 3D maar hebben veruit het beste beeld. Ik heb een 450 en speciaal vanwege en de digitale uitgang en het beeld voor het werken in PhotoShop en de video bewerking Je kunt ntuurlijk ook een oudere Matrox PCI nemen en een Snelle AGP dan wissel wannneer je maar 1 monitor heb.
Link naar reactie
Als je een Matrox kaart wilt die ook veel met 3D kan dan moet je voor de Matrox Parhelia gaan. Dit is op dit moment de beste kaart in 2D, Perfect voor foto's. Deze kaart kan ook nog eens normaal een 3D game op het scherm toveren. alleen de prijs is vrij hoog. kijk voor de laagste prijs op www.tweakers.net/pricewatch
Link naar reactie
[quote:346fd7f322="Long John"]Kijk dat wist ik nu weer niet! Een goede tip aangezien er met de tjd ook hiet een ander kaartje moet komen....[/quote:346fd7f322] de kaart is al een tijdje uit hoor. zoek maar wat reviews op internet. www.anandtech.com en www.tomshardware.com hebben hem o.a. gereviewed. en nog wel meer. Het is een onzettend mooi kaarte voor de 2D enthousiast. King of 2D mag je wel zeggen, het leuke is dat de kaart ook nog volledig Direct X 8.1 Compliant is en een gedeelte van DirectX 9. 3D games zijn niet zo snel als op de Ti 4600 en Radeon 9700 maar hij kan toch aardig meekomen
Link naar reactie
Ik ben nooit zo op de hoogte van d 3 D kaarten en de snelheid is voor mij ook niet van belang een goed beeld en een digitale uitgang weer wel! Spelletjes zijn aan mij niet besteed of ik nap ze niet of ze winnen van mij :wink: Meestal kijk ik pas wat rond als ik echt wat nodig heb dat bespaard mij een berg geld..... maar bedankt voor je tip zal er eens gaan neuzen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...