Ga naar inhoud

Beste keuze VIDEOKAART en BEELDSCHERM ????


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe pc aanschaffen, maar ik zit met enkele dilemma's, misschien kan iemand mij helpen 8) Als [b:7ec2d53f89]grafische kaart[/b:7ec2d53f89] had ik gedacht aan: Hercules 3d prophet 9000pro de prijs lijkt me ook redelijk menselijk = € 200 Is dit een goede keuze? Of hebben jullie andere suggesties, liefst kaarten die niet meer zijn dan €250 Als [b:7ec2d53f89]beeldscherm[/b:7ec2d53f89] had ik gedacht aan een 19" van Samsung of Liyama... Goeie keuze? Of zijn er nog andere goeie merken? Ik twijfelde in het begin of ik nu een tft zou aankopen of een crt, maar de prijs lijkt me nog te duur van een tft en naar het schijnt is een crt beter voor games dan een tft, iemand die mij van het tegendeel kan overtuigen? :roll: , of heb ik volledig gelijk... hopelijk kunnen jullie mij een beetje verderhelpen slu Flipkonijn
Link naar reactie
Op het moment game ik op een Hercules Prophetview 920. Dat is een 17"tft. Dat gaat uitstekend, alleen is een nadeel dat je resolutie gebonden bent... Op mijn iiyama VMP511 (geen geweldige monitor maar zeker niet slecht en boven gemiddeld) CRT game ik, indien mogelijk, op minimaal 1600x1200. En dat is toch wel mooier, vooral de kleuren zijn beter op een CRT.
Link naar reactie
[quote:54fb8f7858="flipkonijn"]Ik wil een nieuwe pc aanschaffen, maar ik zit met enkele dilemma's, misschien kan iemand mij helpen 8) Als [b:54fb8f7858]grafische kaart[/b:54fb8f7858] had ik gedacht aan: Hercules 3d prophet 9000pro de prijs lijkt me ook redelijk menselijk = € 200 Is dit een goede keuze? Of hebben jullie andere suggesties, liefst kaarten die niet meer zijn dan €250 Als [b:54fb8f7858]beeldscherm[/b:54fb8f7858] had ik gedacht aan een 19" van Samsung of Liyama... Goeie keuze? Of zijn er nog andere goeie merken? Ik twijfelde in het begin of ik nu een tft zou aankopen of een crt, maar de prijs lijkt me nog te duur van een tft en naar het schijnt is een crt beter voor games dan een tft, iemand die mij van het tegendeel kan overtuigen? :roll: , of heb ik volledig gelijk... hopelijk kunnen jullie mij een beetje verderhelpen slu Flipkonijn[/quote:54fb8f7858] als je echt een kaart + monitor koopt voor games, dan zou ik voor een leuke GF4 Ti-4200 gaan... die zijn sneller dan de Radeon kaarten... daarnaast ofdat een CRT beter voor games is dan een TFT is niet waar, in het begin van de TFT was de CRT wel stukken ''sneller'' de crt kan een hogere refreshrate halen, maar tegenwoordig als je een goeie TFT hebt, dan doet ie niks onder aan een CRT... alleen een TFT wil nog wel eens minder kleuren kunnen weergeven dan een CRT monitor.... maar als je echt een Game PC wilt hebben, zou ik voor een Radeon 9700 pro gaan..... ik weet niet wat je totale budget is, plaats dat er ook ff bij, dan kan ik en anderen ff kijken wat een beetje in je straatje past
Link naar reactie
Ik heb een review gelezen van de [b:75c63306b2]Radeon 9500[/b:75c63306b2] op een Amerikaanse site, maar jammergenoeg kun je bij ons de nieuwe kaarten maar een tijdje na de release verkrijgen. Ik ben wel van België, dus ik weet niet als dit ongeveer op hetzelfde moment zal uitkomen als bij jullie in Nederland? Die [b:75c63306b2]Hercules Prophetview[/b:75c63306b2] lijkt mij wel wat, maar de prijs is toch massa's duur? Weten jullie soms een goeie review site van hardware? Alvast bedankt voor jullie reacties :D Flipkonijn
Link naar reactie
Hier heb je wat over de Radeon 9700pro http://www.computertotaal.nl/reviews/prog.cfm?id=85 Radeon 9000pro http://www.computertotaal.nl/tests/prog.cfm?id=21 Gamen en TFT http://www.computertotaal.nl/reviews/prog.cfm?id=67 Ook veel reviews vind je bij www.Anandtech.com en www.tomshardware.com Op www.beyond3D.com staan ook goede reviews
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...