Ga naar inhoud

Welke 3d kaart


Aanbevolen berichten

[quote:5bbcf4c309="C-Dzine"]is een Geforce 4 mx200 een beetje dat je zegt van he? Hoeft geen superkwaliteit te zijn.[/quote:5bbcf4c309] Voor games is deze niet geschikt (vind ik) ,als je niet van plan om games te spelen is het een prima kaartje. echter een Radeon 7500 heb je voor het zelfde geld en leverd mooiere 2D beeld.
Link naar reactie
Ik had al door dat het om een 420 ging. vandaar mijn repley. Die leverancier heeft geen verstand van videokaarten beng ik bang, je heb je verkeerd laten voorlichten. de MX420 is het ergste van de 3. (420/440/460) De MX420 is niet echt geschikt om lekker games mee te spelen De Gf4 is op zich wel een goeie kaart maar dan moet je een GeForce 4 ti 4200 hebben en dat is heel andere koek. Hoeveel geld wil je aan een videokaart uitgeven? en in wat voor pc wil je hem steken?
Link naar reactie
Wat betreft budget niet zo veel. Ik koop ook al een nieuw systeem AMD Athlon 1700+ Asus nogwat 256mb ddr-geheugen Sound System (Misschien heb je hier ook nog een advies voor???Creative 5.1 ofzo...) en dus die videokaart Gforce Ti.... is iets te duur Zoon van leverancier heeft ook Ati Radeon en was niet mooi. Zal wel verkeerde instellingen hebben ofzo. Hij heeft wel supergoed systeem. Is de Gforce mx 440 wel wat beter. Uit de test van Computertotaal kwam hij iets beter uit de bus dan de mx 420. Trouwens bedankt voor reaktie!
Link naar reactie
wat de geluid kaart betreft als je niet veel met geluid doet heb je genoeg aan On-board sound. anders moet je een Soundblaster Live 5.1 nemen of een Audigy. ligt aan je budget de GeForce 4 MX 440 is beter dan de 420 maar ik zou voor dat budget een Radeon 7500 kopen, Beter en mooier 2D beeld, betere TV-out, sneller in 3D zelfde geld. ALs je 100 Euro kwijt kan zou ik zeker een Radeon 9000xt 64mb nemen. die heb je al voor onder de 100 Euro als je bij het goeie adres bent. de Radeon 9000 ondersteund namelijk volledig DirectX 8.1 en dat is een Must have voor de hedendaagse games. de GeForce 4 mx 420/440/460 zijn gewoon Directx 7 kaartjes namelijk
Link naar reactie
Leverancier is betrouwbaar, zijn zoon heeft echt die ATI Radeon en die is echt prut, hoe 't komt weet ik niet. Systeem is ook goed. We zijn al jarenlang klant bij die gast en levert goed spul en goede service. Wat betreft Gf 4 mx440 Waarom is die Radeon goedkoper terwijl hij beter is? En is bij Gf mx 440 beeld minimaal(schokkerig, fletse kleuren), normaal , goed, heel goed(niet dus)? Thanx :D
Link naar reactie
de mannen en vrouwen op dit forum zijn echt objectief en praten, net als ik, uit ervaring en willen deze delen met anderen. de beslissing neem je zelf een ATI Radeon is geen prut, en niet omdat ik er nou toevallig zelf een heb hoor, als hij zou tegenvallen gaat hij in dit forum op zijn plaat kan ik je zeggen.... een GF4 mx 420 of mx 440 biedt gewoonweg te weinig voor zijn geld, alleen is het geen slechte kaart natuurlijk. ook een budgetoptie, alhoewel nog niet eerder iets van gezien: de XABRE van SIS, gezien voor 105 euro enne met 128 mb DDR geheugen
Link naar reactie
Ik denk dat ik en Ochem@n wel duidelijk zijn geweest zo, je kan een GeForce 4 MX 440 nemen als je je daar lekerder bij voelt maar als je een echte gamer bent sla je de plank dan helemaal mis. probeer wat door te sparen en een GeForce 4 ti 4200 te kopen of een Radeon 9000 welke goedkoper is als de ti 4200 zoals ik al eerder zei. De Radeon is in sommige gevallen beter en goedkoper maar dat gaat niet in alle gevallen op. Dit is mogelijk omdat er nog steeds mensen zijn die niet naar het geld en kwalteit kijken en domweg blindelings nVidia en dus GeForce kopen. Niet dat GeForce een slechte keuze is maar in sommige gevallen ben je beter uit met iets anders.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...