Ga naar inhoud

2e video-kaart in 1 systeem? kan dat?????


Aanbevolen berichten

Je moet het zelf weten, maar als je een extra (mindere) kaart in je pc zet, wordt ie daar niet beter van, zelfs minder! Want je zult 2 verschillende soorten drivers gaan installeren (vaak conflicten), bovendien kan je monitor maar op één van de kaarten dus hij is dan totaal nutteloos in je pc (ik neem niet aan dat het nog een vodoo 1 of 2 is..) Waarom maak je het kapotte systeem niet werkend.. met een (paar)nieuw(e) onderdeel(en) :P
Link naar reactie
Bedankt Ik hou wel 1 video-kaart Tja........ Niemand weet het probleem met die oude kast. Een maand geleden is hij ingestort. Probeerde opnieuwe windows te installeren, maar steeds kwamen er de meest vreemde foutmeldingen. Het zou aan het MoBo kunnen liggen, maar dat is niet met zekerhied te zeggen. Ik kon dus windows 98 se niet installeren. Helaas............maar ben nu blij met deze comp: p4 2ghz, 512Mb ddr, 64mb gf2 40gb 7200 rpm hda
Link naar reactie
Ja je zou dat andere systeem alleen kunnen testen met een ander systeem, kwestie van onderdelen wisselen.. ik denk dat het in je harde schijf zit, tenminste dat ik een onderdeel wat relatief gezien vaak kapot gaat. Je kan proberen om onderdelen te gaan wisselen met een andere pc, zodat je kunt kijken waar het probleem in zit, 1 middagje en dan zul je daar wel achter zijn, met 1 nieuw onderdeel heb je dan misschien weer zomaar een pc erbij :P
Link naar reactie
[quote:547f99551b="windowsXP-PRO"]Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het vermoedelijk het mobo is (p3 650), volgens mijn computerzaak. [/quote:547f99551b] Dat gaat ook niet lukken met een kapotte HD. Enne, mijn vertrouwen in computerzaken is niet zo goed, zeker niet op dit punt. Maarre, zelfs ik kan zoiets niet beoordelen zonder onderdelen te verwisselen of het Bios op het moederbord te resetten. En ik heb al heel wat "onverklaarbare" probleempjes zien passeren. Succes in ieder geval.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...