Ga naar inhoud

nieuwe videokaart voor een oud systeem


Aanbevolen berichten

nee nee geen nieuw systeem de p3 650 heb ik gekregen van een collega en mijn moederbord kan het aan. dan blijft er over 2 x hd 20 G, 448 mb,24x liteon CDRW, SB LIVE Platinum bla bla dit allemaal op een 19 inch Hansol monitor.Het enigste wat mij rest om deze pc aan mijn kids te geven is de videokaart te upgraden lijkt mij. Gaarne jullie hulp met het kiezen van een juiste kaart voor deze config. :lol:
Link naar reactie
de Ati radeon 9000 is dan een mooie kaart voor dat systeem. je heb dan volledige DirectX 8.1 ondersteuning voor slechts +/- 105 euro. de kaart is wel wat aan de snelle kant voor dat systeem maar van overkill is nog geen sprake. als je 105 Euro te veel geld vind zou ik eens kijken naar de Ati Radeon 7500 of en Sis Xabre 400
Link naar reactie
nee ik vind dat niet teveel geld en ik hoorde al zoiets over die kaart (snel en goed) die zeker voor dat geld heel aantrekelijk is.Ik had bijna een gf2 gts voor iets meer dan die prijs gekocht,maar twijfelde of die wel goed zou werken in mijn systeem. Hoezo is deze kaart eigenlijk te snel voor mijn systeem of komt de kaart niet helemaal tot zijn recht in mijn machine ????
Link naar reactie
[quote:8d8d7d392c="Superfly"]Hoezo is deze kaart eigenlijk te snel voor mijn systeem of komt de kaart niet helemaal tot zijn recht in mijn machine ????[/quote:8d8d7d392c] De Radeon 9000 en 8500 (LE) komen idd niet helemaal tot zijn recht in die pc. deze kaarten hebben veel meer in hun mars dan wat jij eruit zal halen. echter het is geen reden om ze niet te kopen, eerder een reden om je systeen in de toekomst nog verder up te graden de Radeon 9000XT 64mb is het goedkoopst en je zult in jou systeem geen verschil merken als je er een Radeon 8500 LE 128mb in zet. ik zou daarom gewoon voor de 9000XT gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...