Ga naar inhoud

Wat is het nut van 2 monitoraansluitingen op je kaart?


Aanbevolen berichten

Tegenwoordig heeft elke videokaart 2 monitoraansluitingen. Ik heb zelf een Leadtek A250TD Ultra. Is de éne gewoon een analoge en de andere een digitale uitgang,of bestaat er ook een mogelijkheid om op zo'n kaart 2 monitoren aan te sluiten? B.v. gewoon 2 analoge monitoren. Want er zit bij mijn kaart wel een adapter,zodat ik de op DVI uitgang(is dat volgens mij) toch een analoge monitor aan kan sluiten. En zie ik dan gewoon 2 identieke beelden?
Link naar reactie
// Voor normaal werk : Je kunt nooit te weinig desktopruimte hebben ... een 'virtuele' desktop (dus een desktop die groter is dan je monitor) is naar verhouding maar wat behelpen. // Voor spellen : Alleen Flightsimulator van MS schijnt niet afhankelijk te zijn van het type grafische kaart als je meerdere monitors wilt gebruiken. De rest van de spellen die wel het beeld over meerdere monitors kunnen 'oprekken' (en dat is helaas een minderheid :() doen dat alleen in combinatie met de 'dualhead' kaarten van Matrox (zoals oa de Parhelia) Een ander nadeel is dat applicaties en spellen die (in Windows) met OpenGL werken niet (of zeer traag) werken als je tweede monitor aan staat. Dit ligt helaas aan Windows zelf ...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...