Ga naar inhoud

Oudere PC - GeForce 4?


Aanbevolen berichten

Ik ben het met Slashhead eens. zelf een GeForce 4 MX 460 is niet veel sneller dan de GeForce 2 gts die je nu heb. als je hem voor heel erg goedkoop op de kop kan tikken (een MX 460) dan kan je het nog overwegen maar de MX 420 en 440 zou ik links laten liggen. Je heb meer aan een Radeon 9000 zoals Slashhead al zegt.
Link naar reactie
Mag ik even meelopen met deze vraag? Ik heb hetzelfde systeem als degene die het topic begonnen is. Wat is het maximale dat nog zin heeft in een P3 1000 systeem qua videokaart? Zijn er nog gelijkwaardige alternatieven voor de ATI 8500LE/9000? En dan nog iets, kan ik de geforce2 GTS die ik over heb als ik iets nieuws koop in een oude P2 233 zetten? (windows 98 192MB zit nu viper2 met monster2 in) of is dat overkill?
Link naar reactie
[quote:b9787ca601="bronnie2"]Mag ik even meelopen met deze vraag? Ik heb hetzelfde systeem als degene die het topic begonnen is. Wat is het maximale dat nog zin heeft in een P3 1000 systeem qua videokaart? Zijn er nog gelijkwaardige alternatieven voor de ATI 8500LE/9000?[/quote:b9787ca601] een alternatief is de GeForce 3 ti 200 en de GeForce 4 ti 4200 de GeForce 3 ti 200 is langzamer en de TI 4200 sneller maar ook duurder. de Ati radeon 8500/9000 en de GF3 ti 200 en GF4 ti 4200 zijn allemaal prima kaarten voor de 1ghz CPU. de CPU is in het geval van een GF4 ti 4200 en een RAdeon 8500 pro wel de zwakste schakel maar Overkill is een groot woord in deze situatie. [quote:b9787ca601="bronnie2"] En dan nog iets, kan ik de geforce2 GTS die ik over heb als ik iets nieuws koop in een oude P2 233 zetten? (windows 98 192MB zit nu viper2 met monster2 in) of is dat overkill?[/quote:b9787ca601] Ik denk niet dat dat gaat werken. tenzij je een PCU GeForce 2 heb, zelf als heeft de P2 233 een AGP slot denk ik niet dat het moederbord gaat werken met deze kaart. wat overkill betreft. de kaart is wel redelijk snel voor het systeem maar het kan wel. Probeer het eens dan weet je het zeker.
Link naar reactie
Houdt wel ff in de gaten dat mijn GeForce 2 GTS maar 32(!!) MB is en zon GeForce 64 MB. Ik wil gewoon een kleine verbetering en ik weet helemaal niet hoe duur en of het doorgaat, maar het gaat dan om bedragen rond de 40-50 euro. Ik kan ook wel zon ATI kopen maar die kosten toch ook al snel 150 euro? Dat wil ik er (nu) nog ff niet voor uitgeven, snappie? Want hij werkt nog prima Wa moek nu doen? jurrie
Link naar reactie
[quote:c0ca2fd1ff="Jursch"]Houdt wel ff in de gaten dat mijn GeForce 2 GTS maar 32(!!) MB is en zon GeForce 64 MB.[/quote:c0ca2fd1ff] Dat had ik al in de gaten. :roll: mja.. evengoed maakt dat niet veel uit in dit geval [quote:c0ca2fd1ff]Ik wil gewoon een kleine verbetering en ik weet helemaal niet hoe duur en of het doorgaat, maar het gaat dan om bedragen rond de 40-50 euro. Ik kan ook wel zon ATI kopen maar die kosten toch ook al snel 150 euro? Dat wil ik er (nu) nog ff niet voor uitgeven, snappie? Want hij werkt nog prima Wa moek nu doen? jurrie[/quote:c0ca2fd1ff] de Ati Radeon 9000XT heb je voor rond de 100 Euro. dat is een mooie upgrade voor jou pc. 40-50 Euro uitgeven voor een GeForce 4 MX (je verteld niet erbij welke van de 3) is niet de moeite waard. ik zou doorsparen tot je 100 Euro heb en een Radeon 9000 kopen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...