Ga naar inhoud

11013 3dmarks! (was 1103)


Aanbevolen berichten

hahaha, oh het was nog vroeg. Ik weet dat het opzich niet superhoog is, maar voor mijn systeem volgens mij wel. Ik heb echt van alles geprobeert om een hoger getal te krijgen en het is eindelijk gelukt. I weet dat 3dmarks ook niet alles zeggen maar het was wel leuk om een beetje to experimenteren met de settings. Hier is trouwens de link. [url]http://service.madonion.com/compare?2k1=4944961[/url]
Link naar reactie
Verander de naam van de topic even. de score in je topic doet denken dat je een mislukt systeem heb. Welke settings heb je gebruikt dan? Je heb niet eens je CPU overgeklokt. die score kan nog veel hoger. 12.000 moet je wel kunnen halen. vind de score voor jou systeem dan ook niet echt indrukwekend. Ook zou ik de 40.72 drivers proberen deze zijn sneller en stabieler
Link naar reactie
[quote:762a7b0201="Jasper G."]Ik kan de cpu niet overklokken omdat die op zo'n kut k7vta3 board zit. Ik heb alleen de GPU overgeklokt. Hoe zou ik zonder verder te overklokken een hogere score kunnen halen?[/quote:762a7b0201] dat poste ik net : [i:762a7b0201]de 40.72 drivers proberen deze zijn sneller en stabieler[/i:762a7b0201] je heb nog steeds niet verteld met welke settings deze score is gehaald
Link naar reactie
Ik dacht dat dat op de madonion site stond. Ik had dus de GPU geklokt op 310/580 en alle details etc op z'n laagst. And met Rivatuner ook alles zo laag mogelijk gedaan. Ik heb de 40.72 drivers geprobeert, die zijn inderdaad sneller, maar het beeld word dan zo donker. Ik heb echt iest nodig om m'n FSB op te krikken.
Link naar reactie
[quote:78ca081b1b="Jasper G."]Ik dacht dat dat op de madonion site stond. Ik had dus de GPU geklokt op 310/580 en alle details etc op z'n laagst. And met Rivatuner ook alles zo laag mogelijk gedaan. Ik heb de 40.72 drivers geprobeert, die zijn inderdaad sneller, maar het beeld word dan zo donker. Ik heb echt iest nodig om m'n FSB op te krikken.[/quote:78ca081b1b] nee dat staat niet op je Madonion link, vandaar de vraag. 310/580 is een redelijk goeie OC. veel hoger zal wel niet lukken. zijn de 40.72 drivers donkerder bij jou? das apart :-? daar heb ik helemaal geen last van. heb je de nieuwe WHQL versie al geprobeerd? die kan je dowloaden bij www.guru3d.com misschien dat deze niet zo donker bij je is. kan je je geheugen op CAS 2 zetten in je bios?
Link naar reactie
[quote:20f9987080="Red Dragon"][quote:20f9987080="Jasper G."]Ik kan de cpu niet overklokken omdat die op zo'n kut k7vta3 board zit. Ik heb alleen de GPU overgeklokt. Hoe zou ik zonder verder te overklokken een hogere score kunnen halen?[/quote:20f9987080] dat poste ik net : [i:20f9987080]de 40.72 drivers proberen deze zijn sneller en stabieler[/i:20f9987080] [/quote:20f9987080] Maar met de 40.41's haal je een hogere 3dmark ;)
Link naar reactie
[quote:9ffd659a80="S0epkip"][quote:9ffd659a80="Red Dragon"][quote:9ffd659a80="Jasper G."]Ik kan de cpu niet overklokken omdat die op zo'n kut k7vta3 board zit. Ik heb alleen de GPU overgeklokt. Hoe zou ik zonder verder te overklokken een hogere score kunnen halen?[/quote:9ffd659a80] dat poste ik net : [i:9ffd659a80]de 40.72 drivers proberen deze zijn sneller en stabieler[/i:9ffd659a80] [/quote:9ffd659a80] Maar met de 40.41's haal je een hogere 3dmark ;)[/quote:9ffd659a80] Op de meeste systemen scoor je juist een hogere 3dmark met de 40.72 drivers. misschien dat jij hoger haalt met de 40.41 maar ik en een hoop andere systemen (check forum van guru3d) komen met de 40.72 hoger.
Link naar reactie
[quote:b44893ea93="Red Dragon"][quote:b44893ea93="Jasper G."]Ik dacht dat dat op de madonion site stond. Ik had dus de GPU geklokt op 310/580 en alle details etc op z'n laagst. And met Rivatuner ook alles zo laag mogelijk gedaan. Ik heb de 40.72 drivers geprobeert, die zijn inderdaad sneller, maar het beeld word dan zo donker. Ik heb echt iest nodig om m'n FSB op te krikken.[/quote:b44893ea93] nee dat staat niet op je Madonion link, vandaar de vraag. 310/580 is een redelijk goeie OC. veel hoger zal wel niet lukken. zijn de 40.72 drivers donkerder bij jou? das apart :-? daar heb ik helemaal geen last van. heb je de nieuwe WHQL versie al geprobeerd? die kan je dowloaden bij www.guru3d.com misschien dat deze niet zo donker bij je is. kan je je geheugen op CAS 2 zetten in je bios?[/quote:b44893ea93] I weet niet zeker of het de WHQL versie is, maar ze komen wel van guru vandaan. Ik had wel een hogere benchmark met die drivers. CAS had ik al op twee gezet en ook al de andere BIOS settings die invloed hebben op snelheid. Ik denk dat ik gewoon en manier moet vinden om de FSB en de multiplier hoger te zetten. Helaas staan deze opties niet in de BIOS. In ieder geval bedankt.
Link naar reactie
Ik heb gezocht maar er was er geen een voor mijn mobo. Daarnaast vind ik dat ook wel erg riskant. Ik heb nu alle drivers geprobeert en de 40.41 drivers zijn mij het best bevallen. Alles hoger dan 40.41 geeft me een donker of verkleurt beeld bij het spelen van spellen. Weet iemand of heb uitbreiden van je geheugen invloed heeft op framerates in spellen?
Link naar reactie
Ik heb wel eenst 3dmark 2001 getest op geheugen. totaal geen winst in score tussen 256 en 512mb. in games zal het ook niet veel uitmaken. alleen UT2003 heeft wat aan 512mb. Ik zou de WHQL drivers nog maar eens proberen van Guru3d. deze zijn net nieuw en een vernieuwde versie van de 40.72 drivers. mischien dat deze het donker probleem niet hebben. ander zit je nu aan je max denk ik.
Link naar reactie
[quote:d708c6b752="Jasper G."]Spellen working gewoon perfect bij mij en daar gaat het eigenlijk om. Ik ga toch binnenkort een nv30 of iest wat saarna komt kopen.[/quote:d708c6b752] zou ik eerst andere onderdelen van je systeem upgraden als ik jou was. nieuw moederbord of zo. maar voor de rest heb je een fijn systeem en als alles werkt en goed loopt dan zou ik het voorlopig zo laten
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...