Ga naar inhoud

Analoog video naar digitaal


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van plan een LCD monitor aan te schaffen, ik ben op zoek geweest naar een exemplaar met: Een extra aansluiting S-video of SCART aansluiting om hem in de vakanties als videomonitor te kunnen gebruiken. De prijs van degelijke uitvoering is mij erg tegen gevallen, ongeveer 2x zo duur. Wie kent een adaptor van SCART of RGB of S-Video naar 15 P monitor aansluiting . Er heeft een omgekeerde oplossing in Elektuur gestaan. Groeten Willem
Link naar reactie
Ik denk dat de goedkoopste oplossing is om een tv kaart te nemen(Hauppauge wintv primo €60), deze heeft een video-in(composiet en s-video) waarop je de vcr kan aansluiten, het beeld is dan te zien op je monitor. Houd rekening ermee dat het er niet uitziet als een gewone tv, een tv geeft interlaced beelden weer en ik ken maar erg weinig monitoren/videokaarten die dat kunnen. het resultaat is dat snel bewegende beelden een soort kanmeffecten aan de randen hebben, als je op een afstandje zit valt het alemaal wel mee maar dicht erop is het duidelijk zichtbaar.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...