Ga naar inhoud

Nieuwe drivers voor GF3 en tv out is weg...


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb geprobeerd om de drivers voor mijn Creative GF3 ti 200 kaart te updaten naar de laatste versie (30.82), maar met de upgrade raak ik ook mijn tv-out mogelijkheid kwijt. Ga ik terug naar de oude drivers dan werkt het weer. Omdat ik ook games speel wil ik toch graag de laatste drivers kunnen gebruiken, maar ook vieze dvd films op tv kunnen bekijken :roll: . Ik heb iets gelezen over tvtool, is dit misschien een oplossing? Willem
Link naar reactie
Ik heb ze beide geprobeerd. Voor alle duidelijkheid nog dit: op desktop-eigenschappen-geavanceerd-select device staan keuzerondjes voor analoge monitor, digitale monitor en tv out. Met de oude drivers kan ik tv out wel selecteren, met de nieuwe is tie grijs en niet te selecteren. Ook niet als ik de tv aanzet of detect displays doe. Ik gebruik een scart plug in de tv waarop de s-video kabel van de kaart is aangesloten. De schakelaar op de plug is geselecteerd naar input.
Link naar reactie
Ik ga sowieso voor de oude drivers, want geen tv-out is geen optie helaas. Maar ik wil nog wel kijken wat tv-tool nu eigenlijk precies doet enzo, misschien kan ik er iets mee. Overigens moest ik na mijn laatste driver update nog wel ff m´n harde schijf opnieuw formatteren, want windows was met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen. :cry: Een of andere file missing, maar nu ben ik weer helemaal fris en vrolijk. Maar helaas ook terug bij af. groeten. Willem
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...