Ga naar inhoud

TV-out via coax


Aanbevolen berichten

[quote:3693e7b2c9="gerben"]Coax is nou niet echt de aangewezen weg. Moet wel kunnen, maar dan alleen met een bonk electronica (rf modulator). [/quote:3693e7b2c9] Soms ook composiet aanwezig (bij mijn videokaart tenminste). Even in de MSI Geforce 4 handleiding gekeken. Enne die RF modulator, is alleen nodig als het signaal via de antenne ingang naar de TV gaat. Het is mij niet duidelijk of dat de bedoeling is. Er wordt in alle toonaarden gezwegen over de impedanties van de composiet en s-VHS in/uitgangen. Ik verwacht dus dat deze gewoon bedoeld zijn voor 75 Ohm (min of meer standaard) dus coax kabel is best wel geschikt. Er zijn hele mooie dunnen kabels te koop ... Best wel vreemd dat de handleiding er niets over zegt, want video is niet zonder meer laag frequent te noemen. Dus kans op reflecties als de boel verkeerd wordt aangesloten. En de impedantie is daarbij cruciaal.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden. Als ik het dus allemaal goed begrijp zal ik aan de slag moeten met SCART. Welke kabels heb ik hier precies voor nodig (Plaatje??)? Ik heb bij mijn VGA-kaart ook een kabeltje erbij gekregen met een tulp uitgang. Moet ik dan een kabel hebben die vanuit deze uitgang splitst in twee uitgangen (VGA + geluid)? Gilbert
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...