Ga naar inhoud

Geforce 2 raar probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Gisteren een nieuwe gf4 in mijn comp gezet en een collega de oude gf2 beloofd. Vandaag ernaar toe, drivers van de nu aanwezige tnt2 verwijderd, nieuwe kaart erin, opstarten en nu krijgen we geen beeld meer. (Hij post wel hij start windows xp gewoon op) Als ik echter op een knop van de monitor duw (bv degauss / afstelling ) heb ik echter WEL beeld , alleen niet volledig ik zie dan vaag de Windows desktop op de bovenste helft van het beeld. Wat kan hier het probleem zijn Asus MB P2B P2 400 256 MB sdram Asus v7700 gts/pro Grafische kaart (die dus wel werkte in mijn computer ) 10 GB maxtor 4 GB WD 20x cdrom 4x Brander Aopen [b:e181e853a6]235 watt voeding[/b:e181e853a6] Daar zit volgens mijn het probleem maar hoe kan het dan zijn dat ik wel gewoon beeld heb totdat XP gestart is. Er zijn nog geen drivers voor de GF2 geinstalled omdat ik dus niets kan lezen op de monitor (Safe mode werkt ook niet)
Link naar reactie
Das ook een van de problemen. Als ik de tnt2 er weer in zet installeert de computer automatisch weer de drivers. Hij doet het dan gewoon maar als ik dan de hard en software verwijder in XP en dan herstart kom ik weer op het probleem zoals in mijn 1e post in deze thread omschreven is. Alvast bedankt toch. Jarno
Link naar reactie
Mijn collega is niet echt geintreseert in top prestaties , stabiliteit was voor hem belangrijk ( ooit een hoop dig. foto's kwijtgeraakt door een crash van millenium ) Ik moet zeggen dat het nog niet eens echt zo sloom is ( 384 ram in tegenstelling tot wat eerder is vermeldt, zal wel wat helpen ) Maar voor de rest nog iemand wat dit kan zijn ??
Link naar reactie
Ik zei ook niet dat het niet kon, ik heb windows XP op een 330mhz systeem zien draaien, dat is het niet. maar het leek me gewoon niet zo verzastandig. Je kan proberen een verse instalatie van WinXP te doen dit kan ook een oplossing wezen. Of de tnt2 er weer in. SP1 instaleren en daarna weer de GeForce 2 erin.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...