Ga naar inhoud

Nieuwe vidio kaart geeft problemen.....


Aanbevolen berichten

Zo ik heb dus nu naar veel overwegen en naar het luisteren van advies van forumers heb ik an een nieuw video kaart gekocht.... Geforce 4 TI 4200 club 3d (nog niet over geklokt :) ) Ik dus die kaart installeren maar het was al meteen raak met de problemen, corruptie van icoontjes op de desktop. (2 lijnen of meer er door ? ) En ook in de bench mark (mad onion) vele textures gecorrupteer (driehoeken uit mannekes en gebouwen) . Deze problemen doen zich ook bij andere spellen voor, morrowind en de Age of Mythologie beta (heb ik gewonnen :D ) Ik heb al verscheiden drivers gebruikt: 29 serie 30 serie de 40 serie en de 41.03 (of zo) die nog niet op hun site staan maar wel al op hun FTP) Niks helpt dit weg te werken :( . Weet iemand een antwoord op dit probleem? dank u PS Zoals je ziet is mijn "irritante" sig weg ;)
Link naar reactie
Ik had je die tip gegeven naar aanleiding van het feit dat bij mij het mob het probleem was. Dat zou bij jou dus ook zo kunnen zijn. Mocht je ook een gigabyte GA-7VRXP hebben, dan zou je die dus voor garantie om kunnen ruilen. Mocht je trouwens een andere hebben, en valt die nog binnen de garantie, dan zou het daar ook voor moeten gelden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...