Ga naar inhoud

Heeft nieuwe videokaart zin???????


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik kende het merk hercules al, en heb wel wat vaker wat over die kaarten gelezen, dus aan die kaart dacht ik al. Van powercolor bv had ik nog nooit wat gehoord. De Hercules is maar 10 euro duurder dus dat maakte me niet veel uit. En op kieskeurig.nl staat dat de Hercules een goede kaart is dus heb ik die genomen. Dus daarom. Nou maar hopen dat ie geod werkt :-?
Link naar reactie
:D Ik heb de nieuwe kaart (hercules prophet 8500 LE) nu in mijn pc zitten. Ik heb nu een bechmark score van 5333 gehaald, met mijn de orginele drivers, misschien kan ik nog meer halen :D . Hiervoor haalde ik rond de 520. dus flinke vooruit gang. Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp. M@XXER PS: alleen jammer dat mafia nog niet echt lekker loopt op 800 x 640 en alles op high :cry:
Link naar reactie
[quote:395a0a60e9="M@XXER"]:D Ik heb de nieuwe kaart (hercules prophet 8500 LE) nu in mijn pc zitten. Ik heb nu een bechmark score van 5333 gehaald, met mijn de orginele drivers, misschien kan ik nog meer halen :D . Hiervoor haalde ik rond de 520. dus flinke vooruit gang. Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp. M@XXER PS: alleen jammer dat mafia nog niet echt lekker loopt op 800 x 640 en alles op high :cry:[/quote:395a0a60e9] Dat is idd netjes, Mafia is een heel nieuw spel, bloedmooi maar ook erg zwaar. Wil je alle nieuwe spellen ed mooi kunnen spelen, dan blijf je upgraden.
Link naar reactie
[quote:efb9d4ed1f="Muse"]Die score valt me wel tegen dan. Ik haal de zelfde score zonder overklokken. Lijkt me niet dat dit de max van de Radeon is toch? Mijn kaart is hartstikke cpu-limited. En dan nog haal ik een hogere score.[/quote:efb9d4ed1f] jah, maar een geforce 4 ti-4200 scoort meestal altijd hoger in 3dmark dan een radeon 8500 :wink:
Link naar reactie
[quote:656575306a="Red Dragon"]idd. een GeForce 4 ti 4200 kan je niet gaan vergelijken met een Radeon 8500. de score die M@xer haald redelijk voor dat systeem. echter denk ik dat meer dan 6000 punten ook nog wel haalbaar is. de nieuwst drivers van www.ati.com al geprobeerd?[/quote:656575306a] ja maar dan wordt zijn bench dus lager zoals er staat, een fresh install wat hij nu gaat doen zal iig ook wel iets helpen
Link naar reactie
[quote:9cf0b7c4d5="turbulence"][quote:9cf0b7c4d5="Muse"]Die score valt me wel tegen dan. Ik haal de zelfde score zonder overklokken. Lijkt me niet dat dit de max van de Radeon is toch? Mijn kaart is hartstikke cpu-limited. En dan nog haal ik een hogere score.[/quote:9cf0b7c4d5] jah, maar een geforce 4 ti-4200 scoort meestal altijd hoger in 3dmark dan een radeon 8500 :wink:[/quote:9cf0b7c4d5] Met alles standaard, zonder overklokken haal ik nog 5400 punten. Als hij een 1 Ghz processor heeft zou hij toch hoger dan mij uit moeten komen, zelfs met een 8500? Of zie ik dat nou heel erg verkeerd. Hij heeft 333Mhz meer op zijn cpu. Of is die cpu er 1 met een 100Mhz FSB, dan zou het nog te verklaren zijn. En omdat die Gf4 bij mij cpu-limited is zou hij daar toch veel minder last van moeten hebben en zodoende toch een hogere score moeten halen?
Link naar reactie
[quote:3230434864="Marcel de Reus"][quote:3230434864="Red Dragon"]idd. een GeForce 4 ti 4200 kan je niet gaan vergelijken met een Radeon 8500. de score die M@xer haald redelijk voor dat systeem. echter denk ik dat meer dan 6000 punten ook nog wel haalbaar is. de nieuwst drivers van www.ati.com al geprobeerd?[/quote:3230434864] ja maar dan wordt zijn bench dus lager zoals er staat, een fresh install wat hij nu gaat doen zal iig ook wel iets helpen[/quote:3230434864] Stom van me :oops: .. niet goed gelezen.. een verse instal is inderdaad een beter idee dan.
Link naar reactie
Ik had eerst de orginele drivers geinstalleerd en haalde dus 5333, toen had de nieuwste geinstalleerd en toen haalde ik dus minder, nieuweste drivers weer verwijderd en orginele geinstalleerd, alleen toen kreeg ik geen beeld in windows, toen moest in veilige modes weer alles herstellen, toen kwam ik op standaard driver weer normaal in windows, toen heb ik normale drivers weer geinstalleerd en toen kwam er weer beeld :D . Dit vind ik dus super vreemd, dit had ik ook met mijn msi geforce 2 mx, als ik nieuwe drivers voor oudere verving kreeg ik geen :-? . Waar ligt dat aan???????????? M@XXER PS: net zat ik gewoon te internetten en toen werd ineens 3/4 van het beeld zwart en hing die, super vreemd :-? . hoop dat ik daar niet vaker last van heb.
Link naar reactie
Ai je hebt hem al besteld...In principe maakt het niet uit dat je videokaart "beter"is dan de rest van je systeem.....In de toekomst(paar maanden) heb je alweer een andere proc plus moederbord....heb je nog steeds een "oude kaart" in je pc hangen....als je de pegels hebt ga dan voor de meest snelle kaart die je kunt betalen ,heb je er in de toekomst nog steeds lol aan en draaien alle games nog!! :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...