Ga naar inhoud

Heeft nieuwe videokaart zin???????


Aanbevolen berichten

[quote:d062f7a7c1="Marcel de Reus"][quote:d062f7a7c1="Muse"]De kaart die je nu hebt gekozen is een goede voor jouw systeem. Je zou nog kunnen kijken naar een Geforce 4 Ti4200, maar die is wel weer gelijk een stuk duurder. In principe is deze kaart ook gewoon goed. btw de 8500 die bij completer voor €119 te koop is, is geen Hercules maar een Powercolor. Dat je het even weet. :) Deze kaart had ik eerst gekocht, maar die deed het niet op mijn mobo. Geen enkele Ati trouwens. :([/quote:d062f7a7c1] Idd dat stond dus ook bij Tweakers: PowerColor, maar op hun site staat Hercules.[/quote:d062f7a7c1] Nu staan de merknamen erbij en de Powercolor is €119 en de Hercules €129. Aan de topicstarter: de kans dat hij het wel doet is groter dan dat hij het niet doet. Bij mij kan ik niets anders bedenken dan dat de Ati chip niet samengaat met mijn mobochipset. Die is van VIA trouwens. De enige tip die ik je kan geven is het bestellen bij een goede winkel waar je het dus makkelijk om kan ruilen.
Link naar reactie
  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:f33e439744="Marcel de Reus"][quote:f33e439744="M@XXER"]Ik wil hem via internet kopen, omdat dat scheelt vaak zo'n 30 euro ofmeer :D . Mijn moederbord heeft ook via (denk zeg het ff) Een product via internet ruilen zal wel lastig gaan daarom is dit zo kut.[/quote:f33e439744] Welke VIA heb je precies?[/quote:f33e439744] Beter lezen een paar post zegt ie dat ie een DFI (8363/686A) heeft (8363/686A) = VIA KT133
Link naar reactie
[quote:6e8954a187="M@XXER"]Hercules klinkt veel bekender, en is 10 euro ofzo duurder. Maar die is dus niet sneller ofzo. Het heeft alleen een beter naam?[/quote:6e8954a187] Tja. je kan natuurlijk ook een kaart kopen omdat je de naam bekend vind klinken ik weet echter niet wat je daar mee opschiet. er zit de zelfde ATI chip op. hij is niets sneller of zo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...