Ga naar inhoud

welke video kaart is het beste


Aanbevolen berichten

[quote:064ad31c28="Slashhead"]De beste vind ik de Matrox Parhelia. Maar wie ben ik :P Goede game kaart is de GF4Ti4200 en de Radeon 9700pro. De GF4Ti4200 moet ongeveer te krijgen zijn vanaf 150 euro.[/quote:064ad31c28] De ATI R8500 (LE) zou je ook kunner overwegen. Ligt een beetje aan de rest van je systeem. Slashhead, met de laatste driver schijnt de Parhelia een stuk sneller te zijn geworden, ik was onder de indruk van de snelheid in deze review: http://www.darkcrow.co.kr/englishdirectory/englishcontent.asp?idx=3&contentpage=1
Link naar reactie
[quote:e636cacacc="stelf01"][quote:e636cacacc="Slashhead"]De beste vind ik de Matrox Parhelia. Maar wie ben ik :P [/quote:e636cacacc] Ben ik echt met je eens ! effe snel een offtopic vraagje , denk je dat de prijs binnen een aantal maanden onder de 400 euro zal zakken (dan koop ik hem ook )[/quote:e636cacacc] Er is een 256mb versie aangekondigd door Matrox. dit kan gevolgen hebben op de prijs van de 128mb versie welke dan goedkoper word. Omdat de Radeon 9700 en nVidia NV30 geen concurerende producten zijn omdat deze voor een geheel andere doelgroep zijn hebbend deze kaarten weinig invloed op de prijs van de Parhelia. Ik hoop voor je dat tegen de kerst de Parhelia onder de 400 Euro zakt.
Link naar reactie
[quote:c1166729a2="stelf01"]Geef ik mij een kerstkado.Heb eerder een Marvel gehad , kon jaren mee totdat het 3d gebeuren losbarste.Met de Matrox Ph. kan ik weer jaren vooruit ![/quote:c1166729a2] Kan je zeker jaren mee vooruit. als je je pc voor all-round zaken gebruikt en niet altijd maar alles uit bijvoorbeeld games wil halen is dit de perfecte kaart. en 2D ervan is ongeevenaard. en 3D prima in orde.
Link naar reactie
Het is weer triest dat goede produkten vergezeld worden door een stelletje onbenullen die zich marketing noemt. Wel typisch dit bericht. Ik had Matrox 2 weken geleden een mail gestuurd omdat ik vond dat hun marketing afdeling hopeloos faalde in het positioneren van de Parhelia... En vooral hun move richting de professionele 3D is mij een raadsel. Zij zijn sterk in 2D en moeten zich juist daarin profileren. Daarnaast is het voor thuisgebruikers leuk dat er ook heel goed een spel mee gespeeld kan worden waardoor de Parhelia veelzijdig te gebruiken is. Alleen ligt het accent dus net andersom in vergelijking met ATI en nVidia. En dat was juist het sterke punt van de Parhelia, maar dat schijnt Matrox niet te beseffen.... Zij denken klaarblijkelijk dat iedere PC gebruiker zit te gamen... ongelooflijk dat zij zo kunnen dwalen. Een goede duidelijke introductie van de Parhelia had hun veel slechte reviews kunnen besparen. Ik zou zeggen tegen Matrox, zorg voor de Parhelia versie twee en probeer het nog eens een keer ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...