Ga naar inhoud

Help!: MSI GeForce 4 Ti-4600 VTD + pieptonen


Aanbevolen berichten

Pas een nieuw systeem gekocht: P4 2,4 / HD 120Gb / 512 DDR / GF4Ti4600 / SBLive5.1 etc. Alles gaat goed totdat ik een spel opstart. De intro verloopt goed, maar wanneer ik het spel begin dan hoor ik diverse onsamenhangende pieptoontjes vanuit de pc-kast. Het lijkt wel hetzelfde patroon als in een sneltram of zo'n nieuwe dubbeldeks trein. Meestal geven pieptonen vanuit de systeemkast aan dat er iets fout zit, maar ik vind het zo vreemd dat ik bij het opstarten van de pc niets hoor. Weet iemand wat deze pieptoontjes betekenen en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? :(
Link naar reactie
ALs het systeem nog zo nieuw is zou ik er gewoon mee naar je leverancier gaan.scheelt je een hoop uizoekwerk. Piepjes komen idd als er een error is bij het opstarten en meestal niet later. Als het spel verder wel werkt en wel draaid. dan is het misschien wel een geluidskaart probleem e.d. wat voor type moederbord heb je?
Link naar reactie
Omdat het verhaal toch goed te eindigen :D : Probleem voorgelegd aan de leverancier. Naar alles werd gekeken, de videokaart, het moederbord, de harde schijf, het geheugen, windows, andere software etc. Kortom, de handen in het haar. Is het niet zo dat je altijd bij het begin moet beginnen? JAWEL! De voeding! Waarom niet eerst alles doormeten voordat je alles probeert te vervangen. Zoals zo vaak gebleken zijn de zogenaamde whizkids op computergebied niet onderlegd in elektronika. :-? Nog altijd geldt: "Meten is weten". :o
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...