Ga naar inhoud

keuze maken


Aanbevolen berichten

ik moet een keuze maken en ik kom er niet uit. ik heb een systeem samengesteld en dat bestel ik dan bij 1 winkel maar nu het volgende. de videokaart: ik kan bij die winkel kiezen voor een Aopen Aeolus TI4200 64 MB of een Chaintech GF4 TI4200 64 MB of zal ik hem online bestellen dus niet bij die winkel en kiezen voor een Point of View GeForce 4 TI-4200SE 64mb DDR 3,3ns. Het fijnste is natuurlijk alles bij 1 winkel. zit er veel verschil tussen de kaarten zo ja welke is de beste en is het te overwegen om die pov online te bestellen?
Link naar reactie
ik vermoed dat er weinig verschil tussen zit, heb je niet meer info over wat er allemaal op zit? Video in? misschien een van de 2 sneller geheugen? En of de POV XP zin heeft hangt ook af van de rest van je systeem en of je veel gamed. Speel je spellen (vrij nieuwe) dan heeft de POV zin en wel hierom: 1. 128mb geheugen (dus straks als de spellen 80mb aan textures gebruiken sneller 2. sowieso al sneller geheugen, standaard op 550 mhz tov 500 mhz, maar loopt gegarandeerd op 650 mhz (geheugen gebruikt is sneller dan die van een ti-4400) 3. PCB van de ti 4600 dus de core wil ook op 300 lopen ipv de standaard 250 mhz (ook gegarandeerd door POV) Al met al een veel snellere kaart, maar ook redelijk wat duurder, dus het is maar wat je wil en of je een snelle cpu hebt welke niet de bottleneck gaat worden.
Link naar reactie
Ik zou omwille van het gemak alles bij dezelfde shop halen. Het maakt verder niet uit welke van de twee je gebruikt. Je zou beiden op het web even kunnen bekijken en dan koop je de mooiste ;) De POV SE kun je overklokken, maar de resultaten vind ik altijd maar betrekkelijk. Tenzij je een POV Ti4200 XP haalt dan wordt het anders... Asus heeft ook zo'n ding. Dan wordt het wel leuk om even online te bestellen.
Link naar reactie
bedankt voor het reageren zoals ik hoor van je ken ik dus het beste alles bij 1 zaak halen. nou bedankt :lol: Ik zag ook dat ze deze hebben Hercules 3D Prophet 9000 128 MB DDRAM chipset: ATI Radeon 9000, 350 MHz welke dan een van de gf ti4200 of de Hercules 3D Prophet 9000 128 MB DDRAM chipset: ATI Radeon 9000, 350 MHz
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...