Ga naar inhoud

Ti4200 @ 310/730MHz


Aanbevolen berichten

Wat wordt er bedoeld met artifact hier ? Ik heb een leadtec 250 LE 64 MB (GF4 4200), en deze heb ik ook overclocked. Hij staat nu op GPU 270MHz, en DDR op 580Mhz als ik mij niet vergis. Wel wat geexpirimenteerd met hogere waarden, maar als ik dan een 3Dbenchmark draai loopt hij na een paar schermen vast, en krijg ik in winXP keurig het overbekende blauwe scherm. Na het opnieuw opstarten vraagt Xp of ik de instellingen van de GF4 weer terug wil zetten, en kan ik weer verder. 2e vraagje, wat zijn normale overclock waarden voor een ti4200 ?
Link naar reactie
"Artifacts" zijn verschinsels die je krijg als je je geheugen van je videokaart te ver overklokt, maar soms krijg je ze ook met een te ver overgeklokte core ehter leid dat laatste vaker tot een vastloper of een Blauw scherm Artifacts kunnen er uit zien als witte stippen, lijnen of niet ingevulde vlakken. oftwel erg opvallend en storend. Er is geen vast gegeven of vuistregel die je kan of mag hanteren voor een overklok waarde. de POV kaart die Bockempiep de topicstarter heeft kan gewoon erg ver komen omdat het het zelfde printplaatje (PCB) gebruikt als een TI 4400 en ti 4600 en ook de zelfde stroom voorziening. ook heeft deze sneller geheugen dan een normale ti 4200. je kan deze dan ook niet vergelijken met jou ti 4200 64mb van Leadtek
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...