Ga naar inhoud

Asus V7700 Deluxe en drivers XP


Aanbevolen berichten

ik ben nu 2 dagen bezig met allerlei drivers voor mijn videokaart maar ik blijf problemen houden ik heb drivers van nvidia van 28.32 tot 40.72 geprobeerd maar geen van alle wil werken. Het is heel raar maar als ik mijn pc een paar uur aan heb staan dan stopt mijn videokaart ermee ik krijg dan allerlei rare beelden van gekleurde tot zwart witte blokjes en als ik mijn muis beweeg dan beweegt alles mee en uiteindelijk heb ik geen beeld meer en moet ik mijn pc echt uitzetten als ik nog optijd ben en de pc opnieuw laat opstarten heb ik al raar beeld voordat win XP is gestart. Heel vreemd dus, is er iemand die wel een Asus V7700 deluxe heeft draaien onder XP en met welke drivers????? Ik draai nu met 28.32 maar XP zet een rood kruis door mijn videokaart in apparaatbeheer en alles gaat nu heeeeel langzaam. Help!!!! Asus V7700 Deluxe Nvidia Geforce2 Gts XP P4 2.0 Ghz 512 Mb Asus P4B533-e
Link naar reactie
Ik denk zelf niet dat het een driver probleem is. de kaart moet zonder problemen de nvidia driver kunnen gebruiken. je kan altijd nog de drivers van asus zelf proberen. www.asus.com.tw als ik zo lees wat er gebeurd denk ik eerder dat het probleem bij de kaart zelf ligt. te warm of gewoon een rotte kaart. probeer de kaart eens in een andere pc te testen
Link naar reactie
2 dagen perfect gedraaid maar nu toch weer problemen zelfs nog voordat XP is gestart heel raar beeld dus het ligt niet aan de drivers maar aan de kaart zelf. Ik heb de kaart nu even uit de kast gehaald en schoon gemaakt en nu doet hij het weer voor zolang het duurt. Ik zal dus voor een nieuwe kaart moeten gaan kijken, wel jammer want hij was best wel duur weet iemand een een aanrader wat betreft een nieuwe videokaart? want er zijn er wel erg veel op dit moment.
Link naar reactie
Gigabite radeo 8500 gekocht ziet er veelbelovend uit, mooi beeld en veel sneller dus mijn asus, die kaart heb ik nu in een oudere pc gezet om te kijken hoelang hij blijft draaien want ik ben bang dat het uiteindelijk niet aan de kaart zelf ligt maar aan de combinatie van het moederbord en de videokaart Bedankt voor alle reacties,
Link naar reactie
Je zegt dat de garantie over is... de garantie bij de zaak waar je je kaart gekocht heb misschien maar zeker bij een merk als asus zal je bij de leverancier minimaal3 jaar garantie hebben, verder zou ik zeggen, probeer eens een andere videokaart (geforce 2/3) in je systeem en probeer je huidige geforce 2 eens in een systeem van een ander.. :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...