Ga naar inhoud

NEC LA-15R01-Z


Aanbevolen berichten

Via de alt 0128 nieuwsbrief een 15" NEC LCD monitor LA-15R01-Z aangeschaft. Vrij snel afgeleverd, maar bij aansluiting op drie verschillende PC's helaas geen beeld. De suggestie was dat er drivers geinstalleerd zouden moeten worden, kennelijk geen PnP monitor. Maar geen Cd rom te vinden. Hoe kom ik aan die drivers ? Vriendelijke groet RJ
Link naar reactie
helemaal geen beeld??? ik neem aan dat je bij het opstarten toch wel wat ziet of niet dan??? als je al niet eens de bios opstartgegevens ziet, is er eerder wat mis met de monitor dan met de drivers.... en een monitor is altijd Pnp, gaat erom of het OS ook Pnp ondersteund.. windows gooit em altijd eerst op een standaard VGA monitor, dus je moet altijd beeld hebben in windows. hoe zou je anders de drivers ook moeten installeren??? op de goeie gok? :wink: ik denk dat je maar eens contact moet opnemen met de leverancier van je monitor... btw; het lampje van de monitor gaat wel aan??? zit ook een aan/uitknop he :oops: :wink:
Link naar reactie
Allemaal terechte reacties, en inderdaad ook al aan de leverancier gemeld dat er in het geheel geen beeld komt, ook geen BIOS en geen standaard monitorinstelling. Mijn suggestie dat de monitor kapot zou kunnen zijn werd niet als erg waarschijnlijk gezien. Dus waarschijnlijk toch, terug naar de leverancier ter verkrijging van een andere monitor. RJ
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...