Ga naar inhoud

help,videokaart vervangen!


Aanbevolen berichten

:D hai. ik wil mijn voodoo 3 dfx 3500 vervangen door een nvidia geforce4 ti4400. op zich zal dat verwisselen wel lukken met hamer en sikkel :wink: ,maar weet iemand of er een duidelijk handleiding voor een dergelijke klus bestaat,op het net of elders,waarmee ik kan voorkomen dat ik het nieuws van 8 uur haal? :P alvast bedankt
Link naar reactie
het is heel eenvoudig: * Dowload nu vast de 30.82 drivers van www.nvidia.com dan heb je die vast op je hardeschijf staan. * De-instaleer al de software (drivers) van de Voodoo3. Als je daar me klaar bent start je de pc NIET opnieuw op maar sluit je hem af. (zet je hem uit) * haalt de stekker uit de pc. en start de pc 1x op de rest stroom eraf te halen. * Je ontlaat je zelf van statische electrischiteit aan bijvoorbeeld een verwarming. (draag geen wolle kleding of andere statische kleren) *je opent je pc en verwijderd de voodoo3. 1x schroefje los halen en kaart eruit trekken. * vervolgens plaats je de GeForce 4 ti en drukt hem goed en stevig in het AGP slot. * Sluit de pc kast en sluit alles weer aan en start de pc. * Instaleer nu de 30.82 drivers en klaar sieto30 :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...