Ga naar inhoud

???: is me 3D kaart nu kapot?


Aanbevolen berichten

kort geleden heb ik ergens GeForce Tweak Utility gedownload met als doel me 3D kaart ietsie sneller te maken. mijn kaart is een GeForce 2 mmx 100/200 met 32 Mb ram en van het merk... asus of zoiets standaart instellingen vordat ik overklokte was: [i:4615459370]Core Clock (mHz) 175 Memory clock (mHz) 334[/i:4615459370] ik heb ze verandert in: [i:4615459370]Core Clock (mHz) 180 Memory clock (mHz) 340[/i:4615459370] later in: [i:4615459370]Core Clock (mHz) 190 Memory clock (mHz) 375[/i:4615459370] heb even spelletjes gespeelt bij alle 2 de keren overgeclockt te hebben om te testen of er niks raars gebeurt oke ik naar bed en volgende morgen naar school dan kom ik uit school en zet vrolijk me comp aan klik een spel (aan die gister duidelijk sneller was) alleen was ik nu heel me terrein in het spel kwijt niet dat het weg was maar de kleur ik reed op een bruinachtige kleur waar geen 3D in was te zien ik gouw ander spel proberen rare tekst en rare muis maar het spel was verder normaal ik gouw terug clocken opnieuw proberen geen effect oude drivers opnieuw installeren want had nieuwe drivers geinstalleerd niks verandert oke ik nie blij natuurlijk ik had et idee dat hij kapot was ik kijken in me kast of die kaart te heet was geworden wel heet (terwijl ik de comp nog maar +- 15 min aanhad) maar ik brande me handen er niet aan daarnaast ontdekte ik dat die 3D kaar Géén fan had alleen een koelijzer (of hoe da heet) ik een vriend erbij halen ik start GTA 3 op en die doet het dus wle helemaal goed daar is niks aan de hand :-? ik op advies van hem een film afspelen (VCD) geen problemen dus tot nu toe heb ik die 2 problemen opgemerkt ik zou dus graag willen weten wat er is o dat ie gedeeltelijk kapot is of iets anders ik was wel van plan om nieuwe kaart te kopen maar heb er nog nie geld voor dus wil wel effe die kaart houden alvast bedankt voor uw reacties
Link naar reactie
als ik het goed begrijp is het probleem nu weer weg? VCD kan je afspelen en de spelen gewoon spelen? ALs je te ver Overklokt (met name het geheugen maar ook de core) dan krijg je "Artifacts" een Artifact kan zijn strepen en stippen op je scherm maar ook missende " Texture" dus dat er stukken terein missen in een spel wat jij ook had. normaal is het terug klokken van de kaart al de oplossing.
Link naar reactie
ik heb alles al terug geclockt enzo maar die 2 spellen blijven raar doen en ik zal wel even meer spellen proberen maar die 2 spellen (carmageddon TDR 2000 en Renegade) werkten eerst perfect alleen iets te langzaam wardoor ik et efe wou overclocken iuk zij ook da et misschien aan me drivers ken ligge maar ik heb me drivers al een aantal keer gereinstalleerd en nog niks dus het probleem is nog NIET voorbij alleen heb ik geen strepen gezien :-? ik zal even meer testen en dan zal ik bij meedere spellen zeggen of er iets verkeerts is
Link naar reactie
dit heb ik geprobeert en hier kwam wat uit: [i:fedf692ce6]morrowind = alles ok GTA 3 = alles ok Diablo 2 = alles ok Jedi Knight 2 = alles ok renegade = vage moeilijk leesbare tekst Carmageddon TDR 2000 = alle textures van het terrein weg[/i:fedf692ce6] heel vaag begin nu te geloven dat er iets met het spelletje gebeurt is of dat diw installatie van die drivers hiervoor hebben gezorgt zag namelijk ergens de nieuwste detonator drivers staan ikke downloaden en drivers installeren alleen toen beweerde ie dat met deze instalatie alles instabiel kon worden dus heb de instalatie halverwege beeindigt maar goed ik verwijder de drivers wel efe als et lukt en dan installeer ik de goede weer iig bedankt voor de moeite Red Dragon
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...