Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart of meer geheugen kopen?


Aanbevolen berichten

Ik merk soms bij WTCR (single player) op dat ik - tja, hoe moet ik dat nu zeggen? Wel, soms zit je in een spel op ijs en 'schuif je van de ene kant van een ruimte naar een andere' - wel dat heb ik soms ook zònder dat ik op ijs zit. Dus denk ik: een steviger videokaart kopen - of misschien alleen maar meer geheugen steken... Ik heb een Geoforce 2 MX200 - 32mB (slechts enkele maanden oud, dus ik geef aan een andere liefst niet te veel eurotjes), maar kan hier in de buurt een GEFORCE II MX400 64MB + TVOUT kopen voor 69,72€. Doe ik dit, of koop ik beter wat geheugen bij? Mijn systeem: Moederbord Soltek SL-75DRV4 www.soltek.com.tw VIA VT8366A + VT8233A chipset - FSB 266/200 MHZ Processor AMD Athlon XP 1700+ Ram Apacer DDR 256MB PC266 186p LFT HD' van 20 en 40 Gb (allebei Maxtor)
Link naar reactie
Mee eens, ik heb zelf een Geforce 2 MX 200 gehad en dat is gewoon geen lekkere gamekaart. Hij is echt erg langzaam. Koop een Radeon 9000 zoals hjs oppert, maar aangezien je een redelijk snel systeem hebt zou je ook kunnen kijken voor een GF4 ti4200 second edition of eventueel zelf een Radeon 9700 maar dan moet wel je portomonee aardig open, daar in tegen staat dat je dan wel weer ff vooruit kan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...