Ga naar inhoud

Ik ondervind problemen met mijn nieuwe GF-4 :(


Aanbevolen berichten

Ik heb vanaf gisteren deze nieuwe videokaart erin: Winfast Leadtek A250 LE(MyViVo). In elke Windows(98,Me,2000 en XP) blijft de pc bij 3d-applicaties hangen. :cry: Ik heb al alle drivers geprobeerd(van cd-rom, de v30.82 detonators en ook de nieuwe...) Zou dit aan een instellign v/d bios kunnen liggen? bijvoorbeeld aan AGP Fast Write? Gr, Ruud
Link naar reactie
Ik heb een 300W(onbekent merk) voeding. Op het moment gebruik ik de Detonators v30.82 Vandaag heb ik al 4 keer Windows opnieuw geinstalleerd zonder succes :( Bijna alle versies: 98SE,Me,2k en XP :cry: Dus er is geen sprake van oude drivers... ehm, er zit een Asus A7V266 in met een Athlon 1400 Mhz erop. 266Mhz Samsung op cas 2 verder heb je niet echt meer nodig, denk ik... Iig bedankt voor jullie snelle reacties!!!
Link naar reactie
Dat heb ik ook al heel vaak geprobeerd. De Via-4-in-1 drivers heb ik ook al zo vaak geinstalleerd, wat alleen slechter resulteerd. Daarbij is DMA default wat ook al niet goed werkt. :cry: Ik ga dus denk ik toch wel terug naar de zaak(in Duitland :cry: ). ff de problemen op een rijtje: DMA doet het niet(als ik het in Windows inschakel, wat bij 2k en XP al automatisch gebeurt) De videokaart(deze GF-4 dus) werkt voor geen klote in deze kloemel. Ik word er gewoon histerisch van :evil: Volgende week komt mijn oom, dan gaat de pc maar weer fijn terug naar de zaak. Trouwens, allemaal bedankt voor jullie reacties. Gr, Ruud
Link naar reactie
[quote:78c527ac8f="turbulence"]heb je hem al eens geprobeerd in een andere computer?? dan kun je direct uitsluiten wat er mis is, of je AGP is slot is kapoet, of de videokaart is kapot....[/quote:78c527ac8f] Nog niet, ik heb de pc pas vanaf gisteravond thuis. Ik denk, zoals ik al eerder gezegd heb, dat het aan het MOEDERBORD ligt... Daarom gaat hij terug. Er zit nog garantie op, dus ik ga er niet weer mee zitten klooien. Er staat ook iets in de bios van 'Read Around Write' en 'AGP Drive Strenght'. Weet iemand wat dat is?
Link naar reactie
[quote:81385f6b91="gerben"]Controleer je temperaturen eens. De GF4 produceert nogal wat warmte. Was in mijn vorige computer ook net te veel. Fannetje erbij doet wonderen. Laat de kast eens open, dan kan ie de warmte ook wat beter kwijt. Probleem over? Fan erbij.[/quote:81385f6b91] Ik kan m'n temperatuur niet 'monitoren' van mijn GF-4 :-? Bij WinFox is die functie grijskleurig(dus niet aanwezig). Weet iemand een ander programma waarmee ik dat zou kunnen zien? Gr, Ruud
Link naar reactie
[quote:716a8a5fac="Black Shadow"]Standaard is mijn kast open :) , anders wordt hij veel te heet. Idle draait de cpu nu op 52 graden, en de kast heef teen temp van 25. Dus dit is(d8 ik toch) geen te hoge temp. Toch?[/quote:716a8a5fac] idle zegt niks, stressed is belangrijker. maar ja de 1400 is een heethoofd
Link naar reactie
Ik heb nog van alles geklommelt en hij werkt :lol: :lol: :lol: 3D-dingen lopen nu niet meer vast. Er zat eerst een VooDoo 3 in die het ook nog deed. Dis wilde ik proberen maar dat deed hij niet, omdat hij nog op AGP 4x stond.(waar ik later pas achterkwam :) ) Toen zette ik de Leadtek er weer in en hij bleef niet meer hangen. :-? Het zal wel aan wat stof gelegen hebben of zoiets dergelijks. Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties(voornamelijk hjs :) ) Gr, Ruud
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...